Gå til innhold

Selvtilitten faller av mannens kommentarer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen og jeg har hatt et fint seksualt liv inntil jeg blei gravid. Han har etter dette ikke likt den voksende magen, noe som i seg selv er forståelig og jeg har respektert. Men jeg føler selvtilitten daler fordi han kommer med enkelte kommentarer itillegg til at jeg ikke lengre føler meg så veldig sexy når magen begynner å bli så stor. Det begynte med at jeg fikk mye bekkenblager og dermed lite sex. Han begynte å tenne på å se lettkledde damer på tven pg viste stolt frem penisen sin til meg. Han har også uttykt misnøye med lite sex. For å prøve å møtekomme han litt så har jeg prøvd å blidd flinkere til å suge han når jeg ikke klarer så mye annet. Etter en avsuging så spør jeg han «er jeg en av de beste som har sugd deg??». Rett og slett for jeg følte jeg trengte å få litt komplimanger på om jeg enda er god nok. Veeeelh… Til svar var han avvente å begynte å snakke om at han var vant med at xn var best til dette ?????!!! 🙄 Jeg har aldri såurt han om dette tidliere så var litt spent på svare og hadde egentlig ikke noe behov for å vite det sånn….. Hva hadde dere tenkt om et slikt svar? 

Anonymkode: 295e1...366

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du spurte og fikk et ærlig svar. 

Ikke spør om noe du ikke tåler svar på. 

Når det er sagt så burde kanskje mannen fortalt en liten hvit løgn her.. 

Anonymkode: 315f7...3c1

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunikasjon, la han «lære deg» hvordan suge han slik at liker det?

Anonymkode: dd285...09b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mannen og jeg har hatt et fint seksualt liv inntil jeg blei gravid. Han har etter dette ikke likt den voksende magen, noe som i seg selv er forståelig og jeg har respektert. Men jeg føler selvtilitten daler fordi han kommer med enkelte kommentarer itillegg til at jeg ikke lengre føler meg så veldig sexy når magen begynner å bli så stor. Det begynte med at jeg fikk mye bekkenblager og dermed lite sex. Han begynte å tenne på å se lettkledde damer på tven pg viste stolt frem penisen sin til meg. Han har også uttykt misnøye med lite sex. For å prøve å møtekomme han litt så har jeg prøvd å blidd flinkere til å suge han når jeg ikke klarer så mye annet. Etter en avsuging så spør jeg han «er jeg en av de beste som har sugd deg??». Rett og slett for jeg følte jeg trengte å få litt komplimanger på om jeg enda er god nok. Veeeelh… Til svar var han avvente å begynte å snakke om at han var vant med at xn var best til dette ?????!!! 🙄 Jeg har aldri såurt han om dette tidliere så var litt spent på svare og hadde egentlig ikke noe behov for å vite det sånn….. Hva hadde dere tenkt om et slikt svar? 

Anonymkode: 295e1...366

Da hadde jeg henvist ham til eksen. INGEN menn med vett i hodet svarer slik. Du spurte heller ikke om du var den aller beste, men om du var en av de beste. Altså, en av flere som var gode. Neste gang han søker bekreftelse, svar med samme mynt, og se reaksjonen hans. Når han stolt viser frem understellet, kan du rynke på brynene, myse mot det og si at eksen hadde større og tykkere, så var eksens heller ikke så skjev. Når han snakker om lønnsforhøyelse, så si at eksen tjente jo mye mer penger/klatret fortere opp karrierestigen eller lignende. Når mannen så klikker, spill overrasket og spør hva som var problemet, siden dere tydeligvis har begynt å sammenligne hverandre med eksene.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kommunikasjon, la han «lære deg» hvordan suge han slik at liker det?

Etter at han fortalte at eksen var bedre? Jeg hadde fått avsmak fra hele mannen. Og INGEN menn hadde akseptert å bli sammenlignet slik med damas eks.

• Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg. Du «forstår» at han ikke liker den voksende magen…?! Det er din første feil, å forstå og godta at han ikke liker magen som vokser pga du vokser barnet HANS. Er han 12 år eller?? Hvorfor godtar du slik respektløshet? 

Anonymkode: c7ea6...d3e

• Liker 13
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en taper av en mann du har TS. Beklager og si det. Han høres ut som en dust.

Anonymkode: 3ec2a...3fd

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner dere sånne menn og hva er kriteriet for å velge noe sånt som far til en unge?

Anonymkode: 41172...77f

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en idiot av en mann. En ting er å tenke det, men man sier da ikke dette høyt. Er han fullstendig uten sosiale antenner? At han kan tenke det er også helt merkverdig.

Spesielt ikke til en kvinne som åpenbart higer etter komplimenter når mannen er misfornøyd med magen (!) og tydelig sliter med selvtilliten under graviditeten, med alle de hormoner det fører med seg. Eller som min mann spontant sa "for en skikkelig dust".

Rett og slett.

Endret av SPOCA
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner dere sånne menn og hva er kriteriet for å velge noe sånt som far til en unge?

Anonymkode: 41172...77f

Hvis han først har begynt sånn i graviditeten, så hadde hun jo ingen sjanse for å finne det ut FØR hun ble gravid. Mange menn endrer seg veldig mye nettopp i graviditeten.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang han flasher tissen og vil ha oppmerksomhet er det vel bare å svare; "meh, har sett større/tykkere/finere" og så fortsette med ditt 🤷‍♀️

Anonymkode: c130b...cd4

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (11 minutter siden):

Etter at han fortalte at eksen var bedre? Jeg hadde fått avsmak fra hele mannen. Og INGEN menn hadde akseptert å bli sammenlignet slik med damas eks.

Det har du helt rett i.

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ikke spør om noe du ikke tåler svar på. 

Man prøver å lære 5-åringer til å ikke kommentere "rare" folk på bussen.

Nei, det er ikke alt man må si høyt. Hun hadde trengt å få er kompliment. Han kunne bare sagt at det er heeelt nydelig.

Jeg vil ikke dømme folk ut i fra én dum uttalelse, men det mannen gjorde der var i alle fall komplett idiotisk.

Endret av Isambard
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosalilje84 skrev (9 minutter siden):

Hun ber bokstavelig talt om å bli sammenlignet med hans ekser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ber bokstavelig talt om å bli sammenlignet med hans ekser

Og da kan han lyve eller holde kjeft. Som sagt, han hadde klikket totalt hvis hun sammenlignet ham med sine ekser, og sammenligningen ikke var i hans favør. Min erfaring er at menn flest er veldig sårbare/sensitive når det er snakk om deres underliv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ikke STILL SPØRSMÅL om noe du ikke tåler svar på. 

Anonymkode: e834f...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rosalilje84 skrev (2 minutter siden):

Og da kan han lyve eller holde kjeft. Som sagt, han hadde klikket totalt hvis hun sammenlignet ham med sine ekser, og sammenligningen ikke var i hans favør. Min erfaring er at menn flest er veldig sårbare/sensitive når det er snakk om deres underliv. 

Forstå meg rett, fyren er en drittsekk, men om en ber om å bli sammenlignet med tidligere damer så kan man da vitterlig ikke bli sur for å bli sammenlignet med tidligere damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Anonymkode: e834f...298

Korreksjonen din var vel ikke helt riktig den heller.

Anonymkode: fc02a...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er begge umodne. Mulig det er graviditeten og hormonene som påvirker deg. Mannen her har ingen unnskyldning. 

Jeg ville revudert hele forholdet. 

Anonymkode: 4799d...584

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...