AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september Er det akseptabelt å kontakte noen som jobber i avdelingen privat for å spørre om arbeidsmiljøet og jobben før man takker ja til et tilbud? Anonymkode: 05361...35d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september Ja, men det beste er å gå via felles bekjente. Jeg har fått sånne forespørsler flere ganger eller satt folk i nettverket mitt i kontakt med hverandre 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #3 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det akseptabelt å kontakte noen som jobber i avdelingen privat for å spørre om arbeidsmiljøet og jobben før man takker ja til et tilbud? Anonymkode: 05361...35d Lurt 👍🏼 Anonymkode: f6623...e86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. september #4 Del Skrevet 18. september Hvis noen helt ukjente kontaktet meg privat for å forhøre seg om arbeidsmiljøet og arbeidsforholdene mine, ville jeg synes det var rimelig spesielt... Å benytte nettverk og felles kjente for å forhøre seg er noe annet og ganske vanlig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #5 Del Skrevet 18. september Nei Anonymkode: 468de...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dol_br Skrevet 20. september #6 Del Skrevet 20. september Daria skrev (På 18.9.2024 den 17.24): Hvis noen helt ukjente kontaktet meg privat for å forhøre seg om arbeidsmiljøet og arbeidsforholdene mine, ville jeg synes det var rimelig spesielt... Å benytte nettverk og felles kjente for å forhøre seg er noe annet og ganske vanlig. Jeg ville antatt at de fleste av forskjellige grunner ikke har store nettverk eller felles kjente å bruke til slike formål. For 90% av jobber som utlyses i byen min ville jeg ikke hatt noen å snakke med. Hva gjør man da? Ser at Skatteetaten har begynt å bruke omvendt referansesjekk som løser dette problemet. Skulle ønsket at alle bedrifter/etater var så transparente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #7 Del Skrevet 20. september Hehe, nei. Det kan du ikke gjøre. Og dessuten. Hvis det er dårlig arbeidsmiljø. Hvor lurt er det for en ansatt å fortelle dette til en fremmed? Du kan jo fortelle hva som er blitt fortalt Anonymkode: d948b...7d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #8 Del Skrevet 21. september Ikke forvent et ærlig svar. Anonymkode: 80bf9...86f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå