Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Barnefar og jeg gikk fra hverandre for 4 år siden. Det var et vondt brudd, og vi begge hadde egentlig funnet noen andre på tampen av forholdet, før vi flyttet fra hverandre. Han har hatt mange forskjellige damer siden, mens min lille «kjærlighet» var kortvarig, og ga meg kun guts til å forlate. De siste to årene har han vært stabil i et forhold, og hun flyttet inn omtrent før barna hadde møtt henne. 

Det siste året har han titt og ofte sendt meg meldinger om at han savner meg, familielivet, det vi hadde. At alt han ønsker seg er en familie med oss igjen. Men, på en annen side lever han livet med henne, og «ghoster» meg. Så går det en stund før han gjør det samme igjen, og igjen, og igjen. 

Jeg har vært singel, og er ikke på utkikk, trives med stabiliteten alene med ungene. Men jeg kan ærlig innrømme at familielivet vi hadde frister, og han gir meg forhåpninger hver gang han skriver slike meldinger. Det ender jo med nederlag, og jeg tenker hver gang at jeg ikke skal «bite på neste gang», men jeg gjør det likevel. Hver gang. Elsker fyren, savner han og det vi hadde, det er vel derfor. Men, hva vil han egentlig? Blir noe oppgitt og fortvilt av hele opplegget. 

Anonymkode: a76da...239

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du at han er noe å satse på siden han driver å kontakter deg på si mens han er i et forhold fra før? 
Hadde han vært noe til kar så hadde han ikke kjørt dobbelt. 
Du ville havnet i hennes sted og utrygg for om du kunne stole på han 

Anonymkode: 26d42...96d

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Underlig at du fant en annen om det var han og familielivet med ham du ønsket.

Skrevet
takinova skrev (29 minutter siden):

Underlig at du fant en annen om det var han og familielivet med ham du ønsket.

Han var notorisk utro, og vi prøvde i 1 år før det ikke gikk mer. Jeg er på et helt annet sted nå. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han var notorisk utro, og vi prøvde i 1 år før det ikke gikk mer. Jeg er på et helt annet sted nå. 

Hvis han var notorisk utro da, så er det vel en lost case dessverre. 

Kutt ham ut på alle andre arenaer enn samarbeid om ungene, og finn deg en fin mann etter hvert.

Skrevet
takinova skrev (6 minutter siden):

Hvis han var notorisk utro da, så er det vel en lost case dessverre. 

Kutt ham ut på alle andre arenaer enn samarbeid om ungene, og finn deg en fin mann etter hvert.

Takk ❤️

Skrevet (endret)

Høres ut som hans initiativ er halvhjertig, og mer gjøres for å holde deg varm siden du ikke har noen andre. Blir manipulativt av det der du holdes tilbake og sitter der med tanker og forhåpninger, mens han lever livet sitt utenom.

For å si det på en annen måte, hadde han virkelig ØNSKET dere så ville han gått inn for det på skikkelig vis. 

Be han om å kutte ut slik at du får gå videre i livet. Du kan ikke tro at dere vil finne tilbake til hverandre med utgangspunkt i det fine dere hadde tidligere. Alt er endret. Han, du og dere. Alle disse årene ifra hverandre med andre partnere gjør noe med dere. 

Dessuten tror jeg sjansen er stor for at du har overromantisert et familieliv med han og dere, og at dere på ingen måter vil innfri dette om dere finner sammen igjen.

Han er notorisk utro og er jo det også med nåværende partner når han bedriver å holder deg varm på sidelinjen. Er i det minste emosjonell utroskap. Hvordan i all verden kan du stole på en slik mann? 

Nei vettu hva, gå videre i livet. Slutt å se deg tilbake til en verden som ikke eksisterer lenger. Finn deg noe bedre. Du fortjener noe bedre! Fyren er ikke en bra mann.

Endret av Bombasi
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Høres fryktelig usunt ut. Og til hinder for din fremtid og frihet.

Helt ærlig så hadde jeg gitt samboeren hans beskjed. Tenk stakkars dame som potensielt kaster bort livet sitt på dette her. Det hadde ikke jeg med god samvittighet bare stått og sett på.

Ellers bare kuttet ut hele greien. Kun kommunikasjon om barnet.

Om dere skulle lekt familie igjen så vet du hva som kommer til å skje. Så dum er du ikke. Du skjønner tegninga.

For å skru på hodet ditt litt. Er det et slik forhold du ønsker for ditt barn? Er det godt nok? Er det slik livet skal være?

Anonymkode: 890e1...e08

• Nyttig 2
Skrevet

Han er ute etter side chick.

Anonymkode: a0516...6d5

• Nyttig 2
Skrevet

Dødt løp altså…😶

TS.

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Dødt løp altså…😶

TS.

Hvorfor vurderer du i det hele tatt å bli sammen igjen med en som var notorisk utro mot deg?

• Liker 1
Skrevet

Han er fortsatt utro.

Anonymkode: 6ccaf...368

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvorfor vurderer du i det hele tatt å bli sammen igjen med en som var notorisk utro mot deg?

Jeg er naiv, I guess. Drømmer om et familieliv og savner tiden vi var to om alt. Men ja, han er fremdeles utro mot dama han er med nå, så det er naivt å tenke at han skulle forandra seg, og eventuelt skulle vært tro med meg. Kun én ting å gjøre, riste det av seg og gå enda sterkere ut av det. 

TS. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...