fruenge Skrevet 15. november 2002 #1 Skrevet 15. november 2002 Hei Min kjære husbond blir 40 år i julen og jeg kan ikke komme på noen smart gave å gi han. Ikke kommer han på noe selv. Så jeg trenger sårt innspill. Håper noen tar seg tid til å komme med inspill til meg. Bør dog si at jeg ønsker å gi en gave som er noe veldig spes. Jeg skulle ønske han vill ha hatt bunad, så hadde jeg kjøpt det. Ikke har han lenger lyst å hoppe i fallskjerm, dog ønsker han å ta flysertifikat. Men etter hva jeg har skjønt må du holde det ved like, dvs kjøpe eteg fly og det trr jeg ikke han vil bruke penger på nå. (Vi prøver å bli gravide). Har tent å lage et album med bilder av oss og koselig tekst som jeg skriver. Så det blir jo noe jeg gjør, men jeg vil så gjerne gi han noe annet. Leker med tanken til å få fotografen til å ta et erotisk bilde av meg, men så var det dette med komplekser da. Og mitt vanskelige forhold til kroppen min. Jeg modner nå den tanken. Ok, håper på mange innspill.
Gjest Missuganda Skrevet 15. november 2002 #2 Skrevet 15. november 2002 Hva med en eksklusiv klokke eller en skinnbag, Stjernekikkert, romantisk reise for to, fotball - og flybilleter til england. Vel, det var noe...
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2002 #3 Skrevet 15. november 2002 Tusen takk for innspill. Klokken kom når vi giftet oss og fotball er han ikke intr i, men det med reise har jeg tenkt litt på.
fruenge Skrevet 15. november 2002 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2002 det var meg som var gjest, glemte å logge meg inn
Ruby Skrevet 16. november 2002 #5 Skrevet 16. november 2002 Jeg kom på noe som jeg har gitt til min kjære, og som slo stort an. Dette bør kanskje bare være en liten tilleggsgave. Sett deg ned og skriv deres historie fra A til Å. Du skriver rett og slett ned alle bokstavene i alfabetet, og for hver bokstav skriver du ned noe dere har gjort sammen eller noe som betyr noe spesielt for dere. Tips: Hvor dere møttes, et sted som betyr noe spesielt, reiser dere har hatt, hva du setter pris på i forholdet osv. Sånn begynte jeg: A - står for Amor og hans piler som traff oss begge rett i hjertet... B - Står for Bryllupet vårt Skjønner du? Det er i alle fall noe som er helt personlig. Jeg lagde en a4 side, som jeg printet ut og rammet inn. Han ble sååå fornøyd. Ellers så må jeg jo også si at en romantisk reise er en fantastisk gave, hva med Paris??? Lykke til!
fruenge Skrevet 18. november 2002 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2002 Tusen takk Ruby for innspill, det tipset tar jeg med meg. Noen flere som kan bidra her- please.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå