AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #21 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De pengene går raskt. Jeg måtte bruke innboforsikring på å gå til sak mot utbygger for noen år siden, det rakk akkurat å bli en løsning før de 100 000 kr var brukt opp. Og da var advokaten veldig påpasselig med å ikke sløse tid her og der. 100 000 kr er ingenting. Jeg har nylig benyttet meg av hjelpen til Huseiernes landsforbund. Du kommer ikke særlig langt med det. Det er jusstudenter som sitter på den gratis telefonen, og de kan ikke hjelpe deg å utforme klager, krav eller slikt. Den ene timen man får gratis er også *ingenting*. Jeg hadde aldri kjøpt uten boligkjøperforsikring nå. At noen tar ansvar for hele saken, alt som må gjøres og fremgangen, uten at du trenger å tenke på at timene går er gull verdt. Jeg måtte ta den i bruk nå pga. en hel rekke forhold. Her er det pusset opp av noen andre. Jeg hadde stressa veldig om jeg bare hadde hatt innboforsikringen. Jeg måtte undersøke problemene og skrive selve reklamasjonen selv, og det tok mange timer og sikkert 15-20 telefoner til Huseiernes. Kjempeglad for at problemet blir tatt over av forsikringen nå. Ikke ta sjansen, bruk de ti tusen kronene. Anonymkode: c296f...513 Skjønner, men det skal vel mye til for at de tar saken. De tjener jo ikke på det? Alt de tjener blir jo de 10.000 jeg evt betaler nå? Anonymkode: 86e9a...076
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå