AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september Jeg savner å lytte til p3morgen når jeg drar på jobb på morgenen. Er det noen som vet når det starter opp igjen og hvem som tar over som programledere? Jeg kommer til å savne Tete og Adelina! Anonymkode: 0ecc1...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #2 Del Skrevet 19. september De jobber med å finne erstattere for programlederne. Men det ser ut som om det tar sin tid. Det ble snakket noe / nevnt i en av de siste Noe attåt-podcastene før sommeren. I NRKradioappen står det at P3morgen begynner sendingene igjen 30. september. Jeg tror kanskje det må tas med en klype salt, fordi det sto lenge i appen at de skulle ha begynt sendingene denne uka. Hedda og Oskar er jo vikarer så lenge, men jeg må innrømme at ikke er helt det samme. Anonymkode: bf70c...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #3 Del Skrevet 21. september Helt enig, de gjør en helt OK jobb men det er ikke slik som det har vært tidligere. De er vel ikke så erfarne enda, så ikke rart. Da får vi vente videre. Anonymkode: 0ecc1...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #4 Del Skrevet 21. september Jeg hadde en annen tråd om dette, jeg kontaktet NRK og fikk bare et svadasvar om at Silje, Markus og Ronny hadde sluttet. Altså, det begynner å bli noen år siden de sluttet, er de som svarer på kundehenvendelser helt blåst? Syns også det er rart at de ikke har funnet noen erstattere allerede, burde jo være mange søkere til et sånt populært program. Og de har jo hatt ganske god tid på seg, regner med Tete og Adelina sa opp på senvinteren en gang. Så da har NRK hatt godt over 6 mnd på å finne nye programledere. Syns det er så rart at de ikke kommer med noen oppdateringer? Ikke i sosiale medier en gang. De som er på morgenen nå gjør nok så godt de kan men det er ikke det samme. Skulle gjerne hatt Egil Skurdal som programleder, han er så herlig! Og Markus Vangen. Anonymkode: c8953...888 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #5 Del Skrevet 22. september Jeg synes også at det er rart at de bruker så lang tid. Så det blir spennende å se om det kommer noen annonseringer i løpet av uka om hvem som tar over, eller om oppstarten blir utsatt på nytt. Krysser fingre for at det er noe flinke som tar over. Jeg hadde likt både Markus Vangen og Egil Skurdal som del av nye P3morgen. Anonymkode: bf70c...ab7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #6 Del Skrevet 22. september Norsk radio døde med Rune Kjelldahl og Nite Rocket - ingen over, ingen ved siden. Anonymkode: c34be...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #7 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (20 timer siden): Norsk radio døde med Rune Kjelldahl og Nite Rocket - ingen over, ingen ved siden. Anonymkode: c34be...179 Jeg har ingen forhold til Rune Kjelldahl og Nite Rocket, så får min del er ikke norsk radio død. 😅 Anonymkode: bf70c...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #8 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har ingen forhold til Rune Kjelldahl og Nite Rocket, så får min del er ikke norsk radio død. 😅 Anonymkode: bf70c...ab7 Dette er lyden av Nite Rocket: http://www.dracula.no/radio/nite.rocket-1997-1.mp3 Anonymkode: c34be...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #9 Del Skrevet 25. september På NRK-appen nå så står det at P3-morgen begynner på mandag, 30/09! Så krysser fingrene. Men syns fortsatt det er rart at det ikke er noen presse-release ang. hvem som blir programledere. Anonymkode: c8953...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #10 Del Skrevet 27. september Det ser ut som det er Oskar og Hedda igjen i neste uke. Anonymkode: bf70c...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #11 Del Skrevet 27. september Men nå har de sluppet hvem de nye programlederene blir https://p3.no/dette-er-de-nye-programlederne-i-p3morgen/ Anonymkode: bf70c...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #12 Del Skrevet 27. september Det blir sikkert bra. Men lenge til de starter ! Anonymkode: 0ecc1...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #13 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 14.23): Det blir sikkert bra. Men lenge til de starter ! Anonymkode: 0ecc1...ffb Ja, februar! Det er lenge til da. Nå har jeg fått nye morgenrutiner og hører på Morronpasset på svensk P3, det er også veldig artig. Og Knut Erik og Mats på NRK P1 er også artig å høre på om morgenen. Anonymkode: c8953...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå