AnonymBruker Skrevet 18. september #41 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dere som kan Reima: kan noen forklare forskjell på Lappi, Stavanger og Gotland? Anonymkode: 38ed5...0ea Gå inn på Reima sine nettsider, se på spesifikasjoner/egenskaper på dressene. Stavanger er feks den mest slitesterke dressen, hatt den til barna i 10+ år, og aldri så mye som en liten rift i stoffet. Aldri vært våt igjennom. Anonymkode: 29c90...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #42 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): 6, 4 og 2år. isbjörn of sweden Høyeste pusteevne (15.000) jeg har funnet til nå, som er gullkortet da jeg har varme og aktive barn. Ekstra pluss for høy vannsøyle (15.000) i tillegg til å være veldig myk og bevegelig. Er det regn og slapsevær har de kattnakken vinterregndress. Anonymkode: 05f2c...00a Kjøpte denne til gutten ett år, etter mange gode anbefalinger. Men for gutten vår, som er en slank type, ble denne dressen helt feil fasong. Ble alt for posete/bred og ble solgt videre. Han forsvant i dressen, men passet bra i lengden. Anonymkode: 29c90...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #43 Del Skrevet 18. september Går for Reima Stavanger, som vi har gjort nå i 10+ år. Skuffer aldri, aldri våte barn, og ei heller en eneste rift i stoffet. God fasong. Gutten på 8år elsker vinterdress, går fort å få på seg i friminuttene. Har alltid todelt sett i tillegg, men dress blir valgt 99% av gangene. Anonymkode: 29c90...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #44 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor den? Den har fleecfor inne som ihvertfall jeg synes er veldig ugunstig. Anonymkode: b6ea2...e47 Fordi den har vi vært fornøyd med😅 Er kaldt her da, ofte -20 og ned mot -30… på slutten av vinteren når det er mildere bytter vi heller ut hva barnet har på under dressen, eller bruker vinter-bukse og vindfleece jakke. Anonymkode: a5075...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #45 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Gå inn på Reima sine nettsider, se på spesifikasjoner/egenskaper på dressene. Stavanger er feks den mest slitesterke dressen, hatt den til barna i 10+ år, og aldri så mye som en liten rift i stoffet. Aldri vært våt igjennom. Anonymkode: 29c90...5a8 Det har jeg skjønt, men hvilken er best til hver alder? En 2-åring passer muligens bedre i en annen enn en 6-åring. Anonymkode: 38ed5...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #46 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kjøpte denne til gutten ett år, etter mange gode anbefalinger. Men for gutten vår, som er en slank type, ble denne dressen helt feil fasong. Ble alt for posete/bred og ble solgt videre. Han forsvant i dressen, men passet bra i lengden. Anonymkode: 29c90...5a8 Passform er viktig🙏 Vi pleier som hovedregel alltid å kjøpe de brukt og har kommet over flere som er så og si ubrukte, så godt mulig det er et mer utbredt problem med fasong enn hva vi har erfart😊 Anonymkode: 05f2c...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 18. september #47 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Det finnes jo mange Reima dresser, noen tynner enn andre. Reima Stavanger feks, er en av de varmeste dressene vi har hatt. Gutten har mer enn nok med ett lag under. Anonymkode: 29c90...5a8 Ja, jeg har ikke nektet for det..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #48 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fordi den har vi vært fornøyd med😅 Er kaldt her da, ofte -20 og ned mot -30… på slutten av vinteren når det er mildere bytter vi heller ut hva barnet har på under dressen, eller bruker vinter-bukse og vindfleece jakke. Anonymkode: a5075...64b Derfor jeg lurte, fleece er jo ikke varmt i det hele tatt i forhold til de andre, klamt er det også og skaper mye friksjon inne i dressen som kan være ubehagelig. Anonymkode: b6ea2...e47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #49 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Gå inn på Reima sine nettsider, se på spesifikasjoner/egenskaper på dressene. Stavanger er feks den mest slitesterke dressen, hatt den til barna i 10+ år, og aldri så mye som en liten rift i stoffet. Aldri vært våt igjennom. Anonymkode: 29c90...5a8 Det står likt på alle vinterdressene bortsett fra slitestyrken, den varierer. Men har erfarting med at de med høy slitestyrke er tyngre og stivere enn de andre. Anonymkode: b6ea2...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #50 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dere som kan Reima: kan noen forklare forskjell på Lappi, Stavanger og Gotland? Anonymkode: 38ed5...0ea Gotland og Stavanger er ganske like, men Stavanger er mer slitesterk i stoffet. Kjøpte gotland her i fjor til barnet på 2,5år. Ser stoffet har fått mye slitasje i forhold til bruk. Skal sies at vi bor på Østlandet med innenlandsklima. Hadde snø i 7 mnd. Blir Stavanger her i år. Lappi går kun til str 98, jeg har kjent på stoffet som jeg syntes er tynt. Så jeg hadde aldri kjøpt den til eldre barn. Anonymkode: efee7...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #51 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Gotland og Stavanger er ganske like, men Stavanger er mer slitesterk i stoffet. Kjøpte gotland her i fjor til barnet på 2,5år. Ser stoffet har fått mye slitasje i forhold til bruk. Skal sies at vi bor på Østlandet med innenlandsklima. Hadde snø i 7 mnd. Blir Stavanger her i år. Lappi går kun til str 98, jeg har kjent på stoffet som jeg syntes er tynt. Så jeg hadde aldri kjøpt den til eldre barn. Anonymkode: efee7...65e Gotland er til gjengjeld mye mykere, lettere og smuss og møkk sklir lettere av. Den blir heller ikke så tung som Stavanger blir når den blir våt. Anonymkode: b6ea2...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #52 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Gotland og Stavanger er ganske like, men Stavanger er mer slitesterk i stoffet. Kjøpte gotland her i fjor til barnet på 2,5år. Ser stoffet har fått mye slitasje i forhold til bruk. Skal sies at vi bor på Østlandet med innenlandsklima. Hadde snø i 7 mnd. Blir Stavanger her i år. Lappi går kun til str 98, jeg har kjent på stoffet som jeg syntes er tynt. Så jeg hadde aldri kjøpt den til eldre barn. Anonymkode: efee7...65e Leste for øvrig på reima sin side at barn o er 2,5 år ikke bør ha småbarnsdress (de som kun går til str 98). Det fordi passformen er tilpasset småbarn og ikke større, de har andre kropps proposjoner og behov. Anonymkode: b6ea2...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #53 Del Skrevet 19. september Våre barn har brukt Kaxs-dressene til KaphAhl i alle år. Vi er veldig fornøyd med dem. Ungene er 3 og 6, og vi bor på Vestlandet. Anonymkode: d3578...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cera Skrevet 19. september #54 Del Skrevet 19. september 5 år og skal ha reima Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #55 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvor gammelt er barnet? Hvilken vinterdress skal det ha? Hvorfor akkurat den dressen? Anonymkode: b6ea2...e47 Stormberg om den fra i fjor passer. Best i test for noen år siden, og svært billig på tilbud. Hvis den ikke passer: Reima. Garantert god kvalitet, hatt de 80% av gangene til ungene. Aldri våte unger. Mini er forresten fire år. Anonymkode: 08f8d...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #56 Del Skrevet 25. september Alder: 8, 6 og 3 Dresser: Tror det blir Reima. Hadde Reima i fjor til alle. Har også hatt Didriksons, Stormberg og fra Felleskjøpet. Vi har vert mest fornøyd med Reima. Anonymkode: 66584...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #57 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alder: 8, 6 og 3 Dresser: Tror det blir Reima. Hadde Reima i fjor til alle. Har også hatt Didriksons, Stormberg og fra Felleskjøpet. Vi har vert mest fornøyd med Reima. Anonymkode: 66584...7ff Hvilken modell fra Reima? Anonymkode: b6ea2...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #58 Del Skrevet 25. september 4 år. Reima moomin i år. Hatt gotland/stavanger i alle år, men syns mumiprintene er så fine så da gikk vi for det i år. Anonymkode: 3daae...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #59 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilken modell fra Reima? Anonymkode: b6ea2...e47 Vet ikke enda. Vi har hatt Stavanger før. Men kanskje vi kjøper den til dem to yngste. og en anna modell til eldste Anonymkode: 66584...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #60 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): 4 år. Reima moomin i år. Hatt gotland/stavanger i alle år, men syns mumiprintene er så fine så da gikk vi for det i år. Anonymkode: 3daae...293 Hvordan er Moomin og Gotland? Er du anderledes fra Reima Stavanger? Anonymkode: 66584...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå