Gå til innhold

Hvilken vinterdress skal barna dine ha i år?❄️

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært veldig fornøyd med Didrikson, spesielt til det slanke og frosne barnet. De er smale i modellen og veldig varme. Elsker patenten med snølås rundt skoene. Her synes jeg Didrikson er mye bedre enn Reima.

Har også vært veldig fornøyd med reima sine «Bergen»-plagg (de som har refleksmønster). Vanntette og veldig slitesterke! Har en jakke som ser like fin ut etter å ha blitt brukt i 2-3 sesonger av 2 barn, og en dress som nesten ser ubrukt ut etter en sesong i barnehage og hjem. 

Anonymkode: 0fe24...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ei som er 5,5 og ei på 1,5. Er glad i Snjor fra sport outlet og Reflex, mest pga vannsøyle. 20 000 mm.

Anonymkode: 34204...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan er Moomin og Gotland? Er du anderledes fra Reima Stavanger?

Anonymkode: 66584...7ff

Gotland er en småbarnsdress, myk og litt romslig. Vanntett.

Stavanger er til større barn, tyngre og stivere, men mer slitesterk.

Anonymkode: b6ea2...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 11.35):

Hvor gammelt er barnet? 

Hvilken vinterdress skal det ha?

Hvorfor akkurat den dressen?

4 år

Wheat og gullkorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 17.03):

Oi, det hørtes veldig dyrt ut til tre barn😳

Kan kjøpes brukt, eller som jeg gjør: på salg mot slutten av sesongen. Og de er slitesterke så de brukes til flere barn og selges videre. Jeg er veldig fornøyd med disse! Brukes i barnehage, på skole og i skibakken.

Anonymkode: e9ad3...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kan kjøpes brukt, eller som jeg gjør: på salg mot slutten av sesongen. Og de er slitesterke så de brukes til flere barn og selges videre. Jeg er veldig fornøyd med disse! Brukes i barnehage, på skole og i skibakken.

Er det Kattnakken det er snakk om?

Jeg skjønner ikke at barna ikke blir veldig klamme i dem, jeg klarer hvertfall ikke å gå med plastikk regntøy selv, blir helt svett og klam. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det Kattnakken det er snakk om?

Jeg skjønner ikke at barna ikke blir veldig klamme i dem, jeg klarer hvertfall ikke å gå med plastikk regntøy selv, blir helt svett og klam. 

Nei jeg snakket om Isbjørn-dressene. Men vi bruker Kattnakken også, kommer liksom ikke unna «oljetøy» på Vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reima stavanger. Tvillinger 4 år. Super til de kaldeste dagene. Har da ullundertøy og merino strikket bukse og genser under. Fin å leke i. 

Anonymkode: 15dbb...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg over. Gotland var favoritt til og med 3 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg over. Gotland var favoritt til og med 3 år. 

Passer Gotland fra 3,5 til 4 år tror du, eller blir den for kort i beina og posete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Passer Gotland fra 3,5 til 4 år tror du, eller blir den for kort i beina og posete?

Kommer jo helt an på kroppsbygningen til ungen ...

Anonymkode: 41103...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kommer jo helt an på kroppsbygningen til ungen ...

Anonymkode: 41103...1f2

Tja, reima selv anbefaler den ikke etter 2,5 år, så noe er det jo å gå etter annet enn kroppsbygning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er reima Gotland i størrelsen? Vurdere den til barnet mitt som er litt over 1 år. Han bruker 86 i klær. Kattnakken regndress i 86 er for stor, så i den må han ha str 80. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 åringen har en didriksons som hoveddress og en brukt Reima som reserve. De fleste ville nok sagt han er for gammel for dress, men han foretrekker det selv

Anonymkode: e1252...fe9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det går mye i reima her. Vurderte det selv men gikk for en nameit vinterdress. Leste spesifikasjonene og syntes ikke reima var noe "bedre". Prismessig var det samme kategori cirka. I fjor kjøpte vi på finn men synes den var veldig godt brukt og ville ha noe nytt i år. Jente 2 år forresten. Ellers har vi kattnakken regndress i tillegg. 

Anonymkode: 63db6...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattnakken baby. Ho er 10 måneder og kommer nok ikke til å være så mye ute i år som neste år. Ho kan ikke gå ennå

Anonymkode: 86b8e...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser det går mye i reima her. Vurderte det selv men gikk for en nameit vinterdress. Leste spesifikasjonene og syntes ikke reima var noe "bedre". Prismessig var det samme kategori cirka. I fjor kjøpte vi på finn men synes den var veldig godt brukt og ville ha noe nytt i år. Jente 2 år forresten. Ellers har vi kattnakken regndress i tillegg. 

Anonymkode: 63db6...a3d

Spesifikasjonene er ikke så ulike, men name it har fleece inni og det reduserer comforten veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...