AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #1 Del Skrevet 18. september 2024 Noen som har en å anbefale? Gjerne med litt glød/shimmer. Har prøvd Glöd, men synws den lukter helt forferdelig. Bondi Beach synes jeg blir alt for flekkete, men lunter godt. Ida Wang farger helt enormt på klær. Så hva er ditt tips til en mørk selvbruning? Anonymkode: d2488...87a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #2 Del Skrevet 18. september 2024 Jeg er ikke tilhenger av de du smører på, og går ut døra med. De vil som regel smitte eller lukte, ofte begge deler. Og er også lette å få skjoldete. Bruker tanrevel eller tan-luxe the water, spray som sitter på 3-4 timer på kvelden, og vaskes av. Eller er skum fra st.tropez veldig bra, gitt at man bruker vott, og bruker god tid. Eller glow drops i vanlig fuktighetskrem for å bygge farge over tid. Anonymkode: e353a...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #3 Del Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke tilhenger av de du smører på, og går ut døra med. De vil som regel smitte eller lukte, ofte begge deler. Og er også lette å få skjoldete. Bruker tanrevel eller tan-luxe the water, spray som sitter på 3-4 timer på kvelden, og vaskes av. Eller er skum fra st.tropez veldig bra, gitt at man bruker vott, og bruker god tid. Eller glow drops i vanlig fuktighetskrem for å bygge farge over tid. Anonymkode: e353a...39a Takk for tips! Hvor kjøper du tan-revel? Hvordan blir fargen? Anonymkode: d2488...87a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #4 Del Skrevet 18. september 2024 St tropez express mousse. står at man kan skylde av etter 2 timer, men da sitter man ikke igjen med noe særlig farge, må være på i 5 timer for å få bra effekt. men veldig fin når man får skylt av overskuddsfargen Anonymkode: 7db9d...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #5 Del Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Takk for tips! Hvor kjøper du tan-revel? Hvordan blir fargen? Anonymkode: d2488...87a Lyko eller Kicks på nett. Jeg er ganske lys, så den vanlige passer meg fint. Men de har en med deep-tan mener jeg. Anonymkode: e353a...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #6 Del Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): St tropez express mousse. står at man kan skylde av etter 2 timer, men da sitter man ikke igjen med noe særlig farge, må være på i 5 timer for å få bra effekt. men veldig fin når man får skylt av overskuddsfargen Anonymkode: 7db9d...a46 Jeg sover med akkurat den, etter å ha latt den synke inn to-tre timer først. Brukes mest på bein, da jeg synes det er området jeg sliter med å få jevnt med spray + dypere farge. Anonymkode: e353a...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå