AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #1 Skrevet 18. september 2024 Nettopp møtt en ny mann. Er helt satt ut. Tenker på han hele tiden, sliter med søvn, ikke matlyst, null konsentrasjon og rastløs. Dette går mye ut over fungeringen min. Klarer ikke konsentrere meg om jobb heller. Kjennes ut som jeg har et konstant trykk i hodet. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: e54e9...e7e 1
TomSawyer Skrevet 18. september 2024 #2 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nettopp møtt en ny mann. Er helt satt ut. Tenker på han hele tiden, sliter med søvn, ikke matlyst, null konsentrasjon og rastløs. Dette går mye ut over fungeringen min. Klarer ikke konsentrere meg om jobb heller. Kjennes ut som jeg har et konstant trykk i hodet. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: e54e9...e7e Hva betyr " møtt en ny mann" ? Flyttet inn en ny nabo du har sagt hei til eller vært på date med en? 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #3 Skrevet 18. september 2024 TomSawyer skrev (10 timer siden): Hva betyr " møtt en ny mann" ? Flyttet inn en ny nabo du har sagt hei til eller vært på date med en? Vært på flere dater og har kontakt hele tiden. ts Anonymkode: e54e9...e7e
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #4 Skrevet 18. september 2024 Det høres jo bra ut 🥰 Bare pass på så du ikke blir blind for eventuelle røde flagg, det er fort gjort. Jeg har det sånn med en kompis jeg ikke har noen fremtid med 😅 Anonymkode: 865e6...575
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #5 Skrevet 19. september 2024 Høres ut som betatt/forelsket. Bare å nyte, håpe det er gjensidig 🥰 Lykke til! Tenk om det er siste gang du er nyforelsket 😉 Anonymkode: 1704c...52f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå