Gå til innhold

Skummel føflekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos fastlegen for noe annet, og da kommenterte fastlegen en føflekk hun syntes så litt rar ut. Denne fikk jeg fjernet et par dager etterpå i ny time. Jeg vet jeg har hatt denne så lenge jeg kan huske, og hvis den har endret seg er det i så fall veldig lite. Burde jeg likevel være bekymret? Fjernet den igår, og nå går jeg bare rundt og venter på svar. 

Anonymkode: 5b767...b5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei? Den er jo borte nå uansett.. Det er det jeg tenker.

Skrevet
svartkatt skrev (2 timer siden):

Nei? Den er jo borte nå uansett.. Det er det jeg tenker.

Men har ikke fått svar enda - så det kan jo fortsatt være noe. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men har ikke fått svar enda - så det kan jo fortsatt være noe. 

Det er ingen sammenheng i det at du ikke har fått svar enda. Det tar tid uansett om det skulle være godartet eller ikke. Lege på sykehuset skal se på biopsien du har tatt, og det tar like lang tid å få svar på om den er godartet som ondartet. 

Du trenger ikke bekymre deg på nåværende tidspunkt nei. Har selv fjernet føflekk som var rar uten at det var noe. Det er ganske vanlig vil jeg si.

Anonymkode: a79b9...97c

Skrevet

Ville ikke vært bekymret. Mest sannsynlig finner de ingenting. Dersom de finner noe og må ta ut mer kontakter de deg. Jeg har jobbet på patologen og vi får inn tusenvis av føflekker. De aller fleste ufarlige

Anonymkode: 5bfe7...dac

Skrevet

Søstren min har fjernet 8 stykker og ingen av dem var noe farlige så tror de fleste som ser skumle ut er ufarlige 😊 tror det er får og være på den sikre siden 😊

Anonymkode: 3f662...88b

Skrevet

Jeg tenker også at du kan slappe av. Hvis du ikke observerte forandringer i føflekken, så er den mest sannsynlig bare litt «rar», men ikke ondartet. ❤️

Anonymkode: a4c13...df6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...