Gå til innhold

Hvilken jobber gir hjemmekontor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken jobb kan man ha mest hjemmekontor. Dritt lei ufyselige kollegaer du må se hver dag. 

Anonymkode: b6b92...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingeniører har i mange tilfeller muligheter til å jobbe 2+ dager i uka hjemmefra, noe avhengig av stillingsinnhold. 

Var dette svarer interessant for deg? Neppe. Veldig mange stillinger krever visse kvalifikasjoner. Du får flere nyttige svar om du først spesifiserer hva slags utdannelse/ erfaring du har. 

Endret av Lychees
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lychees skrev (12 minutter siden):

Ingeniører har i mange tilfeller muligheter til å jobbe 2+ dager i uka hjemmefra, noe avhengig av stillingsinnhold. 

Var dette svarer interessant for deg? Neppe. Veldig mange stillinger krever visse kvalifikasjoner. Du får flere nyttige svar om du først spesifiserer hva slags utdannelse/ erfaring du har. 

Helsesekretær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utviklere, designere, programmerere, innholdsprodusenter, tekstforfattere har mulighet til mye hjemmekontor når de har fått erfaring og kompetanse.

Anonymkode: 31f51...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er siviløkonom/konsulent. Kan jobbe hjemme så mye jeg vil.

Men har fantastiske kollegaer, så foretrekker å dra inn en del. Har ikke vært på en arbeidsplass med ufyselig miljø siden jeg hadde diverse jobber med mye gjennomtrekk om sommeren som student. 

Anonymkode: 07d9b...f81

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Helsesekretær.

Da ville jeg heller ha byttet arbeidssted. Din utdanning gir ikke gode muligheter til en seriøs jobb med hjemmekontor. 

Eller så kan du utdanne deg videre, og da er det gode forslag til yrker du kan sikte deg inn på i tråden.

Anonymkode: e13ee...7bf

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...