Litjtuppa Skrevet 22. februar 2006 #1 Skrevet 22. februar 2006 Når man skal ha vanlige finduker som er ganske kritthvite, hvilken hvitfarge bør man ha på lysene da? Syns det er litt skarpt med kritthvite lys også, men kanskje det ser skittent ut med kremfargede/naturhvite? Vi tenker på å ha kubbelys som står på glassfat, blir såpass nære duken at fargeforskjeller syns hvis det er store forskjeller vil jeg tro.. Hva tror dere?? Fins det en mellomting-farge som funker?? :klø:
Lassie Skrevet 22. februar 2006 #3 Skrevet 22. februar 2006 Jeg tror nok at kremfargede/naturhvite vil se møkkete ut. Hva med å ha en helt annen farge da? Sånn at det vises bedre at det faktisk skal være en annen farge? Eller må de være hvite/lyse? På hvite nyanser så er det nok ikke så mange mellomting-farger som funker, enten vil lysene eller duken se skitten ut, jeg legger iallfall godt merke til det. Men det er ikke sikkert at gjestene legger merke til det i det hele tatt...
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2006 #4 Skrevet 22. februar 2006 Jeg tror det blir finest med hvite lys til hvit duk.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #5 Skrevet 22. februar 2006 Jeg tror det blir finest med hvite lys til hvit duk. ← :enig_anim:
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2006 #6 Skrevet 22. februar 2006 Jeg ville også valgt helt hvite fremfor mer kremfargede. Evt noen hvite med pynt i gull/sølv/grønt. Eller i en helt annen farge f.eks gull eller sølv. Men kremfargede blir helt sikkert møkkete, ha heller noe annet i en varmere farge (som gull) for å dempe alt det hvite litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå