AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #1 Skrevet 18. september 2024 Hei Jeg har tenkt å kjøpe pumpetermos som rommer 4 liter. Lurer på hvilken ting man burde se etter før man kjøper? Anonymkode: fc9e7...d72
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #2 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei Jeg har tenkt å kjøpe pumpetermos som rommer 4 liter. Lurer på hvilken ting man burde se etter før man kjøper? Anonymkode: fc9e7...d72 Skal du ha den kun til privatbruk, hjemme hos deg selv? Da må du drikke sinnsykt mye kaffe, eller så vil kaffen bli både besk og kald innen du får tømt den 😅 Anonymkode: dba81...1f0
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #3 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skal du ha den kun til privatbruk, hjemme hos deg selv? Da må du drikke sinnsykt mye kaffe, eller så vil kaffen bli både besk og kald innen du får tømt den 😅 Anonymkode: dba81...1f0 Nei nei tenkte på store fester. Skal ikke ha til privatbruk Anonymkode: fc9e7...d72
AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #4 Skrevet 21. september 2024 AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 9.11): Hei Jeg har tenkt å kjøpe pumpetermos som rommer 4 liter. Lurer på hvilken ting man burde se etter før man kjøper? Anonymkode: fc9e7...d72 Det viktigste er jo at den holder på varmen. Ellers hadde jeg sett på hvor lett den er å rengjøre. Anonymkode: 3c18c...2d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå