Gå til innhold

Vannavvisende sko

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg ser etter sko som er fint å bruke nå til høsten til hverdags bruk. Bruker mest bil så trenger ikke å være vanntette men greit å ha noe som er vannavvisende. 

Må være i hvit farge.

Er det noe du kan anbefale til rundt 500 kr??

Anonymkode: ec1d1...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å skrive at det skal være til dame 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (22 minutter siden):

Takk disse har jeg sett på...men jeg bruker str 41 og det er desverre utsolgt 🤧

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var akkurat reklame på TV med nye sneakers fra Scetchers som var vanntette. Ikke prøvd dette merket, men virker livende for som liker joggesko. 

Anonymkode: 1d4c3...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører også for det meste, og det holder mer enn nok for meg å bruke impregnering på vanlige sko. 
Da tåler de fint gå litt ute i regn, våt snø (men ikke sørpe), lave sølepytter, og litt vått gress. 

Anonymkode: 93b46...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det var akkurat reklame på TV med nye sneakers fra Scetchers som var vanntette. Ikke prøvd dette merket, men virker livende for som liker joggesko. 

Anonymkode: 1d4c3...20c

Jeg kjøpte noen vanntette sko fra Sketchers i fjor, de er hvite. TS, Sketchers er veldig store i størrelsen, så anbefaler å gå ned en størrelse hvis du skal prøve dem.

Anonymkode: 8ad2d...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Noen andre som vet?

Vet egentlig ikke svaret på spørsmål ditt, men vær klar over at Anna Field er for mote det First Price er for mat. Det er billig og dårlig, for det meste. Du kan ikke regne med at de skoene hverken er ergonomiske eller at de vil vare.

Anonymkode: 365e6...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

@Roci

Beklager, jeg er ikke akkurat noen ekspert på impregnering av sko, men jeg vil tro at det går greit🙂  Du kan jo også spørre i en skobutikk🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vet egentlig ikke svaret på spørsmål ditt, men vær klar over at Anna Field er for mote det First Price er for mat. Det er billig og dårlig, for det meste. Du kan ikke regne med at de skoene hverken er ergonomiske eller at de vil vare.

Oh ja hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (3 minutter siden):

Beklager, jeg er ikke akkurat noen ekspert på impregnering av sko, men jeg vil tro at det går greit🙂  Du kan jo også spørre i en skobutikk🙂

Ok takk🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hva om disse da? Tåler disse litt vann/fukt?

https://www.boozt.com/no/no/puma/cassia-sl_29536838/225250502?localLanguage=1&volume=3&cq_src=google_ads&cq_cmp=20864956729&cq_con=162834642217&cq_term=&cq_med=pla&cq_plac=&cq_net=g&cq_pos=&cq_plt=gp&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwl6-3BhBWEiwApN6_ktR5x5YCAx5bLQLPwNZD--onmVeaQ6B9lArTvClAHV_H8vuGbU_6ZBoCclsQAvD_BwE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...