AnonymBruker Skrevet 17. september #1 Del Skrevet 17. september Jeg likte iOS 17 bedre, bare rot med 18. hva synes dere? Anonymkode: cc4fd...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september Har ikke installert den enda. Pleier alltid å vente litt med det tilfelle det oppdages feil osv. Den har heller ikke blitt tilgjengelig på telefonen for nedlasting. Regner med jeg får varsel om det om kort tid 🙂 Apple Intelligence kommer ikke før 18.1 og er på engelsk etter hva jeg har lest, men IOS 18 rulles ut uten den først. Anonymkode: 4fd68...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 18. september #3 Del Skrevet 18. september Man kan customize mye mer. Annet utseende på apper osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #4 Del Skrevet 19. september Og lommelykten skal vistnok være bedre 🙂 Anonymkode: 4fd68...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #5 Del Skrevet 19. september Bilde appen er grusomt nå… Anonymkode: cc4fd...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. september #6 Del Skrevet 20. september Jeg liker den av hva jeg har sett til nå 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #7 Del Skrevet 20. september Titania skrev (7 timer siden): Jeg liker den av hva jeg har sett til nå 😁 Ikke sett foto appen? Anonymkode: cc4fd...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #8 Del Skrevet 20. september macOS 15 og iOS 18 er en fin combo, veldig ålreit å kunne kjøre telefonen i vindu på laptopen. Anonymkode: e95ce...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. september #9 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ikke sett foto appen? Anonymkode: cc4fd...17d Jo. Annerledes, men ikke noe problemer med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #10 Del Skrevet 20. september Titania skrev (3 minutter siden): Jo. Annerledes, men ikke noe problemer med den Er treigt Anonymkode: cc4fd...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 20. september #11 Del Skrevet 20. september Jeg synes iOS 18 er en fin oppgradering. Ser frem til AI blir lansert her til lands Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #12 Del Skrevet 20. september Har tydeligvis ført til at brukerne snakker enda dårligere norsk ^ . 🤨 Anonymkode: 212e3...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #13 Del Skrevet 20. september Fountaine skrev (På 18.9.2024 den 21.52): Man kan customize mye mer. Du kan tilpasse mye mer. Anonymkode: 212e3...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #14 Del Skrevet 20. september Jeg mista muligheten til å sende bilder med tekstmelding fra bilder-appen. Det er sikkert en innstilling et eller anna sted, men finner ikke ut av det Anonymkode: 9cb74...8a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 20. september #15 Del Skrevet 20. september Selv liker jeg den nye versjonen ganske så godt. Foto appen synes jeg er lett å navigere og jeg liker at man kan justere appene. Lommelykta fant jeg ut var helt topp i går kveld når jeg rota rundt i mørket Skal utforske oppdateringen mer nå i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. september #16 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Er treigt Anonymkode: cc4fd...17d Flyter helt normalt her, så spørs kanskje på hvor gammel telefonen din er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #17 Del Skrevet 20. september Titania skrev (8 minutter siden): Flyter helt normalt her, så spørs kanskje på hvor gammel telefonen din er. SE3. Anonymkode: cc4fd...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. september #18 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): SE3. Anonymkode: cc4fd...17d Så sikkert fordi den er noen år gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #19 Del Skrevet 20. september Titania skrev (1 time siden): Så sikkert fordi den er noen år gammel Bare 2. Anonymkode: cc4fd...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. september #20 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bare 2. Anonymkode: cc4fd...17d Mye skjer på den tiden. Og SE har jo aldri topp-komponentene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå