Gå til innhold

Tegn på at en date er ute etter noe seriøst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte han på nettet og han inviterte meg på middag hjemme hos seg for et par uker siden. Det var da gode samtaler, vi kysset mye og det endte med sex to ganger. Tenkte etterpå at det var mye som var positivt men usikker på hva han ville videre. Kunne lett blitt en ONS.

Jeg ble deretter invitert på en ny date der jeg ble tatt med på en av hans største lidenskaper i livet. Daten begynte faktisk med at vi begynte å kline og hadde sex, deretter gikk vi til at han delte sin store interesse. Vi skravlet masse hele kvelden og en av tingene han sa var at han aldri hadde tatt med en jente med på en date rundt sin lidenskap. Vi pratet masse om livet, døden og familie og han virker som han bryr seg om meg. Han ga meg masse komplimenter hele kvelden og vi klinte masse og han serverte meg kveldsmat før vi avsluttet med å kysse lidenskapelig og ble enige om å sees snart igjen.

Føler her at han på andre date viser mange positive tegn. Han husket alt vi hadde snakket om for to uker siden (jeg husket halvparten), han fikk meg til å føle meg unik med at jeg fikk være med han på hans lidenskap, vi hadde gode, lange og dype samtaler, han pøste på med komplimenter. Og alt dette skjedde etter at vi hadde sex. Sex var lidenskapelig klassisk vaniljesex med øyekontakt og at han kom inni meg, noe jeg ser på som et positivt tegn.

Ok, dette er bakgrunnen til at jeg stiller spørsmålet om hva som er tegn på at en man treffer er ute etter noe seriøst. Jeg spør egentlig ikke etter kommentarer på min opplevelse, men mer hva dere andre har opplevd som fikk dere til å skjønne at han var ute etter et forhold.

Anonymkode: 7effd...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du bare burde spørre han? Å snakket dere om seriøsitet før dere hadde sex? 

Anonymkode: ee055...c78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er vel å spørre han om han er ute etter et forhold eller bare en kosevenn. Regner med at de fleste er ærlige om hva de er ute etter.

Endret av miSs.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres seriøs ut, men ingen kan vite sikkert. Dessuten kan du risikere at han finner ut underveis at et eller annet skurrer, mange har jo utrolig høye krav til en partner.

Nå er han veldig "på" fordi han liker å ha sex med deg, og han pøser kanskje på med komplimenter for å holde deg varm.

Du må bare se etter hvert hvor dette fører, og håpe at alt klaffer.

Anonymkode: fe7bb...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten spørre han, eller så kan fort bli skuffet når du finner ut at han ikke er ute etter mer enn en fwb.

Anonymkode: 7ec61...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må nesten spørre han, eller så kan fort bli skuffet når du finner ut at han ikke er ute etter mer enn en fwb.

Anonymkode: 7ec61...48e

Egentlig så bør du spørre hva folk ser etter før du møter de, på den måten så kan du sile ut de som ikke er ute etter noe seriøst hvis det er det du er ute etter.

Anonymkode: 7ec61...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å møt han et par ganger uten seksuelle aktiviteter så merker du fort om han har seriøse intensjoner.

dabber det av da var det kun sex han ville ha.

Anonymkode: 0742f...682

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Egentlig så bør du spørre hva folk ser etter før du møter de, på den måten så kan du sile ut de som ikke er ute etter noe seriøst hvis det er det du er ute etter.

Anonymkode: 7ec61...48e

Ikke alle som er ærlige hvis man spør om det da

Anonymkode: 0742f...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det høres ut som han er interessert i å starte noe med deg. Men det høres ut som dere trenger litt flere treff for å vite sikkert hva dere vil.

Anonymkode: 308b8...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke alle som er ærlige hvis man spør om det da

Anonymkode: 0742f...682

Nei, men har folk prøvd å virkelig gnåle? Jeg mener virkelig male et bilde av å jeg ser etter KJÆRLIGHETEN, har ikke lyst til å ligge med en løgner

Om det finnes en grense hvor det blir for mye for noen som er useriøs, men ikke for mye for dem som kunne tenkt seg å bli kjennt?

Kanskje starte en samtale om det, hvor lenge orker noen å lyve egentlig? 

Tenker fortsatt det er lurt å møtes uten sex, for å prøve å luke dem ut. 

Anonymkode: ee055...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, jeg hadde holdt meg litt i selen for dette kan like gjerne være useriøst.

Så mye fokus på sex så tidlig gir ikke den beste anledningen til å finne ut hva hans sanne intensjoner virkelig er.

Anonymkode: 59fda...f21

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ikke alle som er ærlige hvis man spør om det da

Anonymkode: 0742f...682

Neida, men man skjønner utifra svarene til de fleste hva de er ute etter.

Anonymkode: 7ec61...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker litt som han driver med en slags love bombing nå i starten...? 

Anonymkode: 1d6a4...022

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønte min nye kjæreste var seriøs da jeg snakket om at jeg gledet meg til mer sex mens han heller snakket om at han gledet seg til å holde rundt meg, se meg, spurte meg om dagen min osv. Hvis menn oppfører seg slik over tid selv om de vet de er garantert sex er de gjerne betatt :) 

Anonymkode: cf7e3...f81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut ifra erfaring så høres dette ut som lovebombing. Masse komplimenter og veldig pån med sex. Jeg hadde tatt 2 skritt bak og sett hvordan han blir når du sier nei til sex. 
Gjør noe annet som ikke omhandler sex. 
 

Jeg møtte en som var litt sånn. Gikk 2 mnd så ble det ganske kjølig. Var rundt den tiden jeg ønsket noe seriøst. 
 

Nå dater jeg en mann som jeg ikke har hatt sex med. Han er like interessert. Møtt hverandre 4 ganger nå. Han er høflig, kysser meg god natt☺️ ikke noe tafsing eller tull. Har gode samtaler og ler godt. 
Synes det er viktig å bli godt kjent før man har sex. 

Anonymkode: f82b3...0ba

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tro på alt en mann sier.

Hold sexen litt tilbake så finner du veldig fort ut av det som noen over her sa.

Anonymkode: 77bb0...5fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vanskelig å vite hvor seriøs han er siden du bombarderer han med sex i en tidlig fase. 

Skal du finne ut om en mann er seriøs eller ikke så knepper du buksen din igjen, og så lar du dagene og ukene gå mens dere finner ut av kjærligheten før dere hopper til køys. 

En tålmodig mann er seriøs. En utålmodig mann er ikke seriøs. 

En du puler ihjel på veien klarer du aldri finne seriøsiteten ut av før dere er offisielt et par. Men på veien risikerer du å bli dumpen uten forvarsel.

Anonymkode: d671f...40b

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Møtte han på nettet og han inviterte meg på middag hjemme hos seg for et par uker siden. Det var da gode samtaler, vi kysset mye og det endte med sex to ganger. Tenkte etterpå at det var mye som var positivt men usikker på hva han ville videre. Kunne lett blitt en ONS.

Jeg ble deretter invitert på en ny date der jeg ble tatt med på en av hans største lidenskaper i livet. Daten begynte faktisk med at vi begynte å kline og hadde sex, deretter gikk vi til at han delte sin store interesse. Vi skravlet masse hele kvelden og en av tingene han sa var at han aldri hadde tatt med en jente med på en date rundt sin lidenskap. Vi pratet masse om livet, døden og familie og han virker som han bryr seg om meg. Han ga meg masse komplimenter hele kvelden og vi klinte masse og han serverte meg kveldsmat før vi avsluttet med å kysse lidenskapelig og ble enige om å sees snart igjen.

Føler her at han på andre date viser mange positive tegn. Han husket alt vi hadde snakket om for to uker siden (jeg husket halvparten), han fikk meg til å føle meg unik med at jeg fikk være med han på hans lidenskap, vi hadde gode, lange og dype samtaler, han pøste på med komplimenter. Og alt dette skjedde etter at vi hadde sex. Sex var lidenskapelig klassisk vaniljesex med øyekontakt og at han kom inni meg, noe jeg ser på som et positivt tegn.

Ok, dette er bakgrunnen til at jeg stiller spørsmålet om hva som er tegn på at en man treffer er ute etter noe seriøst. Jeg spør egentlig ikke etter kommentarer på min opplevelse, men mer hva dere andre har opplevd som fikk dere til å skjønne at han var ute etter et forhold.

Anonymkode: 7effd...372

Aner ikke med slik datingen foregår nå.

Var det sex første kveld, var det et tegn på ikke noe seriøst.

Så å gå på date noen ganger å bli kjent, var første tegn på interesse. 

Rekkefølgen var

1. Dating to eller tre ganger

2. Bli enige om å bli kjærester.

3. Bli litt bedre kjent

4. Sex kom som en bekreftelse på at man mer seriøst ville prøve forholdet.

Lyktes man i alle 4 trinnene ble neste steg flytte sammen, eller planlegge å flytte sammen

Å bare ville ligge, ble aldri sett på som seriøs interesse. Ligge første kveld var alikevel ikke feil. Men ikke et par  materiale.

Det kunne av og til utvikle seg til det. Selv om begge var instilt på ikke bli kjærester når det var ligging første kvelden

Som en kompis sa. Fa...n det ble ligging første kveld,  hun var jo litt bra.

Anonymkode: 05764...122

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Aner ikke med slik datingen foregår nå.

Var det sex første kveld, var det et tegn på ikke noe seriøst.

Så å gå på date noen ganger å bli kjent, var første tegn på interesse. 

Rekkefølgen var

1. Dating to eller tre ganger

2. Bli enige om å bli kjærester.

3. Bli litt bedre kjent

4. Sex kom som en bekreftelse på at man mer seriøst ville prøve forholdet.

Lyktes man i alle 4 trinnene ble neste steg flytte sammen, eller planlegge å flytte sammen

Å bare ville ligge, ble aldri sett på som seriøs interesse. Ligge første kveld var alikevel ikke feil. Men ikke et par  materiale.

Det kunne av og til utvikle seg til det. Selv om begge var instilt på ikke bli kjærester når det var ligging første kvelden

Som en kompis sa. Fa...n det ble ligging første kveld,  hun var jo litt bra.

Anonymkode: 05764...122

Glemte å skrive. Ny date måtte skje innen 3 dager. Over 3 dager var du ghostet, om det ikke var en sykt god grunn.

Så to uker til date nr 2.... hvorfor vente så lenge på det? Mine evny sommerfugler i magen hadde daua på to uker

Anonymkode: 05764...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Glemte å skrive. Ny date måtte skje innen 3 dager. Over 3 dager var du ghostet, om det ikke var en sykt god grunn.

Så to uker til date nr 2.... hvorfor vente så lenge på det? Mine evny sommerfugler i magen hadde daua på to uker

Anonymkode: 05764...122

TS her: Planen var ny date uken etter, men han ble syk

Anonymkode: 7effd...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...