AnonymBruker Skrevet 17. september #1 Del Skrevet 17. september Hei, har gjennom studiene jobbet som nattevakt ved forskjellige instutisjoner (nedsatt funksjonsevne). Blir i år utdannet lektor med opprykk gjennom PPU. Hadde ikke en plan om å fortsette nattevaktene, men tenkte det kunne være en grei sommerjobb om jeg kjedet meg om somrene som lærer. Noen som kjenner til timelønn for utdannet lektor i helse? Hørt med en som mente det lå an samme som miljøterepaut. Så er det jo også ikke sikkert jeg hadde fortsatt å få jobb av leder ved forhøyelse i lønn Så gjerne innspill her også om noen vet noe. Ble bare litt nysgjerrig! Anonymkode: cf931...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september Om du får utelling for masteren din ville du ligget på rundt 650k med 10 års ansinitet i grunnlønn, men mtp at du neppe får en stilling med master krav og helsesektoren er notorisk på og ikke gi tilegg for utdannning der de ikke må vil jeg neppe tro du ville fått det. Vil da tippe du blir lagt i enten pleieassistent nivå eller i beste fall bachelor nivå. Da ligger du vel en plass mellom 200kr timen til 280kr timen + natt tilegg som er rundt 40%. Anonymkode: b0ee4...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå