AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #1 Skrevet 17. september 2024 Dette er rart og flaut, blir ikke klok på det heller. Hver gang jeg klipper neglene så kjenner jeg at det lukter under de (bare på tærne). Lukten er både sur og ganske sterk, drar jeg fingeren under det som er igjen av tåneglen så lukter det kraftig av fingeren. Tåneglene mine ser helt fine ut. Ingen sår, skader, ingen sopp. De ser normale ut. Hva kan dette være...? Jeg dusjer daglig, bruker ikke neglelakk på tærne og fotkrem smøres ikke på tåneglene uansett. Jeg tror jo egentlig at det er sopp men dette har jeg hatt veldig lenge og har tenkt at det kanskje er normalt siden neglene ser fine ut. Anonymkode: 94dfc...04d
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #2 Skrevet 17. september 2024 Det er egentlig veldig vanlig, og ikke et tegn på sopp. Det samler seg mye døde hudceller. Mitt råd er å holde neglene så korte som mulig uten at man risikerer innvokst negl, og eventuelt vaske over med en neglebørste når man f.eks sitter i badekaret. Anonymkode: 85c44...982
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #3 Skrevet 17. september 2024 Du dusjer daglig, men vasker du tærne godt og tørker dem skikkelig? Anonymkode: 22f05...cfd
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #4 Skrevet 18. september 2024 Prøv å rense langs siden av neglene og under, det samler seg ofte mye døde hudceller og dritt der som man ikke tenker på. Og det lukter grusomt uansett om neglene er korte og man vasker føttene hver dag. Snakker av erfaring… Anonymkode: 5b239...88b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå