hoppegress Skrevet 17. september #1 Del Skrevet 17. september Mann i 30 årene her! Finnes det noen jenter her inne som syns det er sexy med våte klær? Og gjør deg litt kåt? Hvordan ville du ha respondert hvis din partner tenner skikkelig av våte klær (Som hos meg, er våte klær noe jeg liker skikkelig godt, og tenner meg! Men tenner også på vanlig nakenhet og sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #2 Del Skrevet 17. september Faen så mye rart man skal lese her inne.. Anonymkode: dcb1f...095 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #3 Del Skrevet 17. september Tenner ikke på det nei, verken hos partner eller meg selv. Jeg selv blir syk og kald av våte klær, liker å ha på meg tørre klær istedenfor. Blir kåt av andre ting riktignok. Anonymkode: f8773...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. september #4 Del Skrevet 18. september Om det er om sommeren, og det er veldig varmt ute, så gjør det meg ingenting med en hvit t-skjorte som blir klissvåt. Det kan kjennes litt pirrende ut. Hadde nok foretrukket å ikke ha den på, om det ikke hadde vært til skue for noen andre 😂. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #5 Del Skrevet 20. september Jeg var kjæreste og samboer i mange år med en som tente på dette. At vi begge hadde på joggedress eller treningsdress i dusjen, og hadde sex med klærne på. Jeg syntes det var greit nok, men det var mest styr egentlig, både å få av klærne, og vaske alle de tunge og klissvåte klærne etterpå. Heldigvis likte han det samme i tørre klær også, og det var både mer praktisk og egentlig mer sexy for min del. Selv om det hendte man ble ganske våt av svette med en joggedress på. Men likte å kjenne på ham gjennom klærne og under klærne, og at han gjorde det samme med meg. Jeg er også litt sjenert, og liker fortsatt ganske godt å beholde en genser på under sex. Spesielt med rolig kosesex. Anonymkode: 16c8e...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #6 Del Skrevet 20. september Tenner ikke på våte klær, de brenner så dårlig. Anonymkode: f82d7...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #7 Del Skrevet 23. september Tenner litt på å være ute om sommeren når det regner og t-skjorte og tynn shorts blir gjennomvåt slik at konturene av "kroppen" min kan synes litt gjennom stoffet. Blir ikke kåt av å gå med våt jakke, genser, tykk bukse og slikt. Det er bare ubehagelig. Anonymkode: b3288...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå