AnonymBruker Skrevet 17. september #1 Del Skrevet 17. september Hadde en ma en gang, var da hos en vanlig gynekolog bare. Ikke noe på sykehuset eller noe. Han sa deretter at hjertet sluttet og slå og ga meg piller fra skrivebordet til å putte oppi når jeg kom hjem for å få det ut. Fikk heller ikke noe sjekk senere for å se at alt hadde gått for seg som det skulle. Er dette normalt? 🤔 Anonymkode: a6928...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #2 Del Skrevet 17. september Ja, dessverre. Jeg måtte ta abort etter MA fra ivf, fikk piller av klinikken og sendt hjem. Måtte selv ta kontakt da det ikke hadde skjedd noe på en uke... legevakten ga totalt f. Anonymkode: 33ad3...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #3 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hadde en ma en gang, var da hos en vanlig gynekolog bare. Ikke noe på sykehuset eller noe. Han sa deretter at hjertet sluttet og slå og ga meg piller fra skrivebordet til å putte oppi når jeg kom hjem for å få det ut. Fikk heller ikke noe sjekk senere for å se at alt hadde gått for seg som det skulle. Er dette normalt? 🤔 Anonymkode: a6928...58b Ja det er normalt noen steder hos de private gyn ( eventuelt offentlige gyn ) som har mulighet til å gi ut de pillene. Ikke alle gyn gjør det og henviser da til sykehus. Anonymkode: 3eda7...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #4 Del Skrevet 18. september Ja, det er normalt. Anonymkode: 731fa...9a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #5 Del Skrevet 19. september Helt hjerterått, men normalt. Hadde MA. Etter 10 henvendelser til legen om blødninger i ukesvis, fikk jeg eeeendelig komme til gynekolog. Kunne konstatere at det var dødt siden uke 7. Jeg var i uke 11 og hadde fortalt flere om graviditeten. Hadde prøve en god stund, så gikk fra himmel til helvete på sekunder. Fikk en pose tabletter og ble sendt hjem. Kroppen startet prosessen selv. Hadde ingen å kontakte andre enn sykehuset. Ringte Føden for å vite om jeg fortsatt skulle ta tablettene eller la det være. Det trengte jeg ikke, sa hun. Så fikk jeg feber og ringte til Ullevål. Fikk kjeft og gynekologen ble latterliggjort, så la hun på. Ringte legevakt uten hell. Ga bare opp. Heldigvis gikk feberen over. Det skulle visst holde med en tre-dagers, men blødde jo en uke. Jeg var helt fra meg i tårer, men ingen som bryr seg. « Skal være litt svinn» Anonymkode: b64f7...35a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå