Gå til innhold

Journal på min helse Norge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har avsluttet en behandling,og fikk beskjed jeg skulle få oppsummering/ epikrise , det var forrige uke men jeg ser ingenting i journalen min på Helsenorge.

Har tidligere tatt noen dager før noe dukket opp, er det slik at det tar flere dager?

Anonymkode: 325ec...98a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, legen kan måtte vente på en annen leges godkjenning/vurdering før det blir ferdigstilt. Legen kan ha glemt å ferdigstille og gått ut i fri, legen kan ha valgt en dokument-mal som ikke er godkjent for visning i helsenorge (det skjer, det er mange kreative leger der ute), legen kan ha blitt syk før han rakk å ferdigstille… etc etc. mye kan ha skjedd. 

Du får uansett ikke beskjed når det kommer inn. Det kan legge seg inn på Helsenorge helt ubemerket, og de ligger ikke nødvendigvis i kronologisk rekkefølge.

Endret av Fjugur
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har avsluttet en behandling,og fikk beskjed jeg skulle få oppsummering/ epikrise , det var forrige uke men jeg ser ingenting i journalen min på Helsenorge.

Har tidligere tatt noen dager før noe dukket opp, er det slik at det tar flere dager?

Legene skal ha tid til å oppsummere og å skrive, de må gjerne lese gjennom tidligere journal og skrive litt inni mellomlander oppgaver. Så dette kommer når legen får tid til å gjøre det ferdig. 

Anonymkode: 41731...dba

• Liker 1
Skrevet

Om det er en enkel sykehusbehandling du har fått så har du antakelig epikriser innen en uke.

Om du har gått lengre tid behandling, feks langtidsbehandling for psykiske lidelser, så kan du nok måtte vente lengre før epikriser er klar.

Anonymkode: 0a962...c79

• Liker 1
Skrevet

Noen dager? Vi er så langt bakpå at du er heldig med noen uker. 

Anonymkode: 7fd90...ca3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...