ZINA Skrevet 22. februar 2006 #1 Skrevet 22. februar 2006 Jeg har tenkt å skrive i dette forumet ihåp om å få tips eller råd til problemet mitt. Etter at jeg har satt inn hormonspiral har jeg opplevd langvarige blødninger etter hver menstruasjon. Denne gangen vil det ikke gi seg. Har vært hos legen og fikk henvisning til gynekolog. Det jeg ber om nå er om det finnes noe jeg kan ta for å stoppe blødningen. Tar imot kjerringråd. Hva som helst bare jeg får slutt på det. Er veldig slapp, deprimert, osv... Setter stor pris på svar.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #3 Skrevet 22. februar 2006 Høres ut som du bør finne et alterntiv til hormonspiralen. Du kan få noen tabletter hos legen som hjelper blodet å koagulere bedre og dermed minsker blødningen, men det er vel ikke noen langvarig løsning dersom det er spiralen som gir deg blødninger. Kom deg til legen du. Det er ikke bra å blø for mye heller.
Nieida Skrevet 22. februar 2006 #4 Skrevet 22. februar 2006 Har vært igjennom det samme selv, sterke blødninger så hormonspiral som reduserte blødningene men forlenget dem. Har for vel en uke siden gjennomgått et inngrep i livmoren. (kikkertinngrep) I løpet av rimelig kort tid er jeg kvitt alt av blødninger. Er passert 40, og det bør man være før man gjør dette... skal ikke ha flere barn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå