Gå til innhold

Hva synes dere om tartanmønster i tapet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vokste opp på 70 og 80 tallet og da var det mange som hadde sånn storrutet tapet hjemme. Egentlig synes jeg det er litt kult, ikke alt for sterke farger kanskje men litt mer avdempet.

Kunne det vært fint å ha det på en vegg på kjøkkenet?

Anonymkode: b9a37...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Capazitet skrev (5 minutter siden):

Heilt ut

Mener du det, på kun en vegg også? jeg har ikke tenkt å tapetsere et helt rom i Mulberry mønster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Mener du det, på kun en vegg også? jeg har ikke tenkt å tapetsere et helt rom i Mulberry mønster.

Bruk det for all del om du likar stilen og ikkje blir lei

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noe for meg, men synes alle burde kjøre det de liker av både farger og mønster hjemme!

Altfor mange hjem er bleke og mangler kreativitet :)

You do you ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør hva vi synes om det. Jeg liker det ikke. Det blir for gammeldags og umoderne for meg. Minner meg om 70 tallet eller noe. 

Men dersom DU liker det og synes det er fint, så syns jeg du skal gjøre som du har lyst til med innredningen og dekoren hjemme hos deg - det er du som bor der. Er du eneste voksne i husholdningen kan du gjøre som du vil. Er det en partner i bildet må vel han/hun si ja eller nei til forslaget om tartanmønstret vegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger veldig kult, andre ganger veldig stygt. Trur dette er noe som er vanskelig å få til skikkelig, men ikke umulig!

Anonymkode: 89e5e...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...