AnonymBruker Skrevet 17. september #1 Del Skrevet 17. september Hei. Jeg er 28 år og jobber innenfor helse/pedagogikk og er også utdannet med en bachelor innenfor dette. Men jeg har kun en helgestilling og en tilkallingsstilling et annet sted. Har prøvd å søke jobb nå i 6 mnd, men får ingenting. Føler meg så mislykka når jeg ser kollegene mine på min alder (og yngre) i 100% stillinger. ☹️ Jeg skal fortsette å søke jobber og regner med at jeg vil få noe etterhvert.. Er det flere i samme båt? Anonymkode: 2f782...060 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #2 Del Skrevet 17. september Hvorfor er det slik da? Bor du på et sted med få muligheter? Innenfor helse og pedagogikk er det generelt mange jobber. Anonymkode: 62147...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #3 Del Skrevet 17. september La oss si at du jobber innen habilitering i kommunen. Hvis du da tar på deg ALT du får av vakter i ett år, og de vaktene er jevnt fordelt over året (f.eks. ca 50% pr mnd gjennom hele året), da har du rett på å kreve en fast 50% etter det ene året. Trenger ikke være heeelt jevnt. Hvis du for eksempel jobber habilitering øst/vest/sør, så er det likegyldig hvor du tar vakter så lenge det er samme avdeling. Håper du tar deg tid til å google det, det kan være veien inn! Anonymkode: 6d32c...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #4 Del Skrevet 17. september Tipper det handler om hvilken formell kompetanse du har gjennom utdanning. Hva har du bachelor i? Har du autorisasjon? Anonymkode: ba7ef...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #5 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): La oss si at du jobber innen habilitering i kommunen. Hvis du da tar på deg ALT du får av vakter i ett år, og de vaktene er jevnt fordelt over året (f.eks. ca 50% pr mnd gjennom hele året), da har du rett på å kreve en fast 50% etter det ene året. Trenger ikke være heeelt jevnt. Hvis du for eksempel jobber habilitering øst/vest/sør, så er det likegyldig hvor du tar vakter så lenge det er samme avdeling. Håper du tar deg tid til å google det, det kan være veien inn! Anonymkode: 6d32c...e45 Tre år, ikke ett år. Anonymkode: 094b5...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #6 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tre år, ikke ett år. Anonymkode: 094b5...84e Nei, ett år hvis du allerede har en mindre stillingsprosent. 😊 Men det er viktig at du ikke tar på deg midlertidige vikariater, men holder seg til vakter. https://www.arbeidstilsynet.no/lonn-og-ansettelse/ansettelse/rett-til-stilling-som-tilsvarer-faktisk-arbeidstid/ Anonymkode: 6d32c...e45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå