Fjugur Skrevet 17. september #21 Del Skrevet 17. september Callisto83 skrev (3 minutter siden): Sist jeg så en personsøker var på 90 tallet. Medlemmer av Hezbollah bruker sikkert det for å unngå og bli sporet. Jeg synes det er helt utrolig. Kan de virkelig være produsert i Iran? Da tipper jeg det er en del paranoide jihadister der ute akkurat nå.. Har ikke lest noe annet sted at de skal være produsert der, så kan godt være det ikke stemmer. Ble sagt på Dax18, da var det såpass ferskt at…..? Ville tenkt Kina el.lign selv, men… de er vel så paranoide fra før av, at det nok ikke er helt utenkelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tror og ser det Skrevet 17. september #22 Del Skrevet 17. september Stonegiant skrev (20 minutter siden): Du kødder nå, ikke sant? Kødder ikke. Ingen rapporter om sivile drept. Så er det dette helt supert ! Jo flere døde islamister jo bedre. Stonegiant skrev (22 minutter siden): 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 17. september #23 Del Skrevet 17. september Tror og ser det skrev (3 minutter siden): Kødder ikke. Ingen rapporter om sivile drept. Så er det dette helt supert ! Jo flere døde islamister jo bedre. Jeg ser mange rapportere det. Den siste setningen er jeg enig med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 17. september #24 Del Skrevet 17. september Dette er jo helt sci fi. Noe å tenke på når vi kjører rundt i el-biler fra Kina og Elon Musk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 17. september #25 Del Skrevet 17. september Tror og ser det skrev (11 minutter siden): Kødder ikke. Ingen rapporter om sivile drept. Så er det dette helt supert ! Jo flere døde islamister jo bedre. Ulike kilder identifiserer en tredje omkommet som en enten 9 eller 10 år gammel jente, som døde da farens personsøker eksploderte ved siden av henne. Faren var Hizbollah-medlem. https://www.aftenposten.no/verden/i/Vz45j1/over-2750-personer-skal-ha-blitt-skadet-da-personsoekerne-deres-eksploderte 3 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 17. september #26 Del Skrevet 17. september Hva om de ER produsert av Iran og dette er en batch med produksjonsfeil? Iran kjøper og kopierer teknologi, de vil ikke nødvendigvis ha mange som skjønner den. Det ville ikke være første gang man skapte en chip som tok fyr av seg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strilamann Skrevet 17. september #27 Del Skrevet 17. september Jeg synes dette er helt supert. Hizbolla-medlemmer er legitime mål så lenge Hizbolla angriper Israel. Dette angrepet hadde nok noen sivile rammede også, og det er selvsagt ikke bra, men det var nok betydelig færre sivile rammede enn om Israel skulle oppnådd samme virkning med tradisjonelle droner for eksempel. 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 17. september #28 Del Skrevet 17. september Tror og ser det skrev (33 minutter siden): Kødder ikke. Ingen rapporter om sivile drept. Så er det dette helt supert ! Jo flere døde islamister jo bedre. En ti år gammel jente er drept. 6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tror og ser det Skrevet 17. september #29 Del Skrevet 17. september Babushka skrev (8 minutter siden): En ti år gammel jente er drept. Synd på hun. Var ingen sivile skadd da jeg skrev det. Jeg ønsker ingen sivile uskyldige mennesker eller gisler drept. Men ser man det i sammenheng med de tusenvis av raketter Hisbollah har sendt mot Israel uten mål, så blir personsøker- bomben målrettet. Mye verre hvis man ser hva som skjer på Gaza bomber flere kvartaler for å slå ut et terrorrede. 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 17. september #30 Del Skrevet 17. september Tror og ser det skrev (14 minutter siden): Synd på hun. Var ingen sivile skadd da jeg skrev det. Jeg ønsker ingen sivile uskyldige mennesker eller gisler drept. Men ser man det i sammenheng med de tusenvis av raketter Hisbollah har sendt mot Israel uten mål, så blir personsøker- bomben målrettet. Mye verre hvis man ser hva som skjer på Gaza bomber flere kvartaler for å slå ut et terrorrede. Ja, det er veldig målrettet, men har ikke drept så mange foreløpig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 17. september Forfatter #31 Del Skrevet 17. september For å sitere Ole Asbjørn Ness: Ikke gå til krig mot verdens nerder 🤓 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetgullet Skrevet 17. september #32 Del Skrevet 17. september Tror og ser det skrev (1 time siden): Kødder ikke. Ingen rapporter om sivile drept. Så er det dette helt supert ! Jo flere døde islamister jo bedre. Det første jeg hørte om saken var at ei lita jente døde i en av eksplosjonene. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandpapirhode Skrevet 17. september #33 Del Skrevet 17. september Callisto83 skrev (1 time siden): Det er jo et mer målrettet og presist angrep, at personsøkere eksploderer i bukselommen til medlemmer av Hezbollah, enn at hele bydeler blir bombet sønder og sammen. Vil du ikke si deg enig i det? Så du skal ignorere at ei lite jente ble skadd? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 17. september #34 Del Skrevet 17. september Fjugur skrev (2 timer siden): Det er vel ikke så mange andre som bruker personsøkere lenger, i hvertfall ikke av den sorten vil jeg tro? Produsert i Iran for Hizbollah iflg Nrk… skjønner nesten ikke hvordan det er mulig å få til? Korrigerer meg selv, ikke produsert i Iran, men tilhørte/levert av Iran «Flere tusen er skadet etter at personsøkerne deres eksploderte i Libanon. Det er også meldt om flere døde. Personsøkerne skal ha tilhørt den Iran-støttede Hizbollah-bevegelsen. En personsøker som skal ha eksplodert, er av typen «Apollo Gold AR-924 Rugged». Den er produsert av et lite teknologiselskap med base i Taiwan.» https://www.aftenposten.no/verden/i/rPn5Jm/ikke-mange-har-kapasitet-til-en-slik-aksjon?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR33cCae_jxh6OkXvtSqS-oJ5i7YNR0BUQdAf17YueTqd4Ow77D8W2mxV2o_aem_kj-0K0LDr-hTKhQHgkEVOg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 17. september #35 Del Skrevet 17. september Druid skrev (1 time siden): Hva om de ER produsert av Iran og dette er en batch med produksjonsfeil? Iran kjøper og kopierer teknologi, de vil ikke nødvendigvis ha mange som skjønner den. Det ville ikke være første gang man skapte en chip som tok fyr av seg selv. ja men når alle eksploderer samtidig, det er litt suspekt... 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 17. september #36 Del Skrevet 17. september Ingen lurer forresten hvorfor den iranske ambassadør i Lebanon hadde også en pager ?? 😅 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 17. september #37 Del Skrevet 17. september Blåttvann skrev (5 timer siden): Tommel opp for at en 10 år gammel jente ble drept? 🤮 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 17. september Forfatter #38 Del Skrevet 17. september DelvisPresley skrev (12 minutter siden): Tommel opp for at en 10 år gammel jente ble drept? 🤮 Det var veldig trist at en uskyldig 8-åring måtte bøte med livet. Men sånn er krig. Nå har propalestinske hylt om folkemord og beskyldt Israel for å med vilje og udiskriminerende drepe sivile, men når de gjennomfører en ekstremt målrettet aksjon mot seniormedlemmer i Hezbollah (terrororganisasjon) er det jaggu galt det også. Israel ønsker å svekke Hezbollah-militsen, som har ødelagt Libanon og som sender raketter mot Israel i ett banka kjør. Sist drepte en rakett 12 drusiske barn som lekte. Nå har de mørna Hezbollah før en ev invasjon. Målet er at de 40K internt fordrevne i Israel skal kunne returnere til sine hjem. Var du like opprørt og skrev innlegg når et større antall barn ble kaldblodig drept av hamas 7/10 også? Hvis ikke, er du en hykler. 11 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 17. september #39 Del Skrevet 17. september Bacteria skrev (13 minutter siden): Det var veldig trist at en uskyldig 8-åring måtte bøte med livet. Men sånn er krig. Nå har propalestinske hylt om folkemord og beskyldt Israel for å med vilje og udiskriminerende drepe sivile, men når de gjennomfører en ekstremt målrettet aksjon mot seniormedlemmer i Hezbollah (terrororganisasjon) er det jaggu galt det også. Israel ønsker å svekke Hezbollah-militsen, som har ødelagt Libanon og som sender raketter mot Israel i ett banka kjør. Sist drepte en rakett 12 drusiske barn som lekte. Nå har de mørna Hezbollah før en ev invasjon. Målet er at de 40K internt fordrevne i Israel skal kunne returnere til sine hjem. Var du like opprørt og skrev innlegg når et større antall barn ble kaldblodig drept av hamas 7/10 også? Hvis ikke, er du en hykler. Godt å se at de faktisk har mulighetene til å spisse sine angrep, men det setter jo hevnbombingen i Gaza, med 15000 døde barn i et grelt lys. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 17. september #40 Del Skrevet 17. september DelvisPresley skrev (48 minutter siden): Tommel opp for at en 10 år gammel jente ble drept? 🤮 Ja, var selvfølgelig henne jeg mente... 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå