Gå til innhold

Er Tinder eller FB Dating best for oss eldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann, ganske nylig passert 50, ser etter dame rundt samme alder, i Oslo, ønsker seriøst forhold. Tenkte å prøve Tinder eller FB Dating, orker ikke å være på begge, én holder. Hvilken bør jeg velge?

Anonymkode: 4db30...031

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du bor i Oslo, ville jeg valgt FB-dating, siden den gir mye info, og viser virkelige personer. 

• Liker 1
Skrevet

Aldri forsøkt FB dating, hvordan funker det? Blir ventelister, deg som person eksponert med en gang eller kan en holde lav profil. Det er jo ikke alltid en vil at venner og evt eks skal se deg

Anonymkode: de3e5...2e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Aldri forsøkt FB dating, hvordan funker det? Blir ventelister, deg som person eksponert med en gang eller kan en holde lav profil. Det er jo ikke alltid en vil at venner og evt eks skal se deg

Anonymkode: de3e5...2e6

Hvorfor sporer du av en annen manns tråd, med enkle spørsmål, som du kunnet søke opp? 

Anonymkode: 8a9ac...b40

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Mann, ganske nylig passert 50, ser etter dame rundt samme alder, i Oslo, ønsker seriøst forhold. Tenkte å prøve Tinder eller FB Dating, orker ikke å være på begge, én holder. Hvilken bør jeg velge?

Anonymkode: 4db30...031

Fb dating er nok bedre enn tinder. Har aldri blitt kjent med noen der for min del. Tror jeg bor for nært svenske grensa. Får bare opp svensker langt inni Sverige 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor sporer du av en annen manns tråd, med enkle spørsmål, som du kunnet søke opp? 

Anonymkode: 8a9ac...b40

Nå kan jo det være et relevant spørsmål til om fb dating er greit også, det er en veldig universal ting å ikke ønske at vennelista skal se du dater. 

Anonymkode: 7bd79...1b0

Skrevet

FB dating er teknisk sett mye bedre, men hadde etter min erfaring veldig få brukere. Jeg klarte ikke å få noen likes der overhodet, så det var ingen høydare. Får tross alt en og annen høyresveip på andre plattformer.

Anonymkode: 9380a...d47

Skrevet

Jeg ville nok også prøvd FB dating. Og nei, ingen andre enn de som selv er på fb-dating kan se at du er der, det deles ikke offentlig eller til venner der på noen måte. Fordeler er at det ofte kan være litt mer informasjon i profilene der enn på Tinder, og man kan også se om man har felles bekjente på FB, noe som også kan være kjekt.

Skrevet

Fb dating er gratis. Tinder er vel noe av det dyreste? Uansett vet jeg ikke om det egentlig er noe særlig forskjell på brukerne. (Eventuelle fake profiler teller ikke, og det er det trolig begge steder.) Du har også Happn, Møteplassen, Match osv. 

Skrevet

Comments vs self-documenting code - Jonathan Hall

Tar jo bare et par minutter å lage profil, og det koster ikke noe.

Anonymkode: f49e5...30b

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg postet av utestengt bruker.

Rhodiola, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...