AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #1 Skrevet 17. september 2024 Mann, ganske nylig passert 50, ser etter dame rundt samme alder, i Oslo, ønsker seriøst forhold. Tenkte å prøve Tinder eller FB Dating, orker ikke å være på begge, én holder. Hvilken bør jeg velge? Anonymkode: 4db30...031
Gaia Skrevet 17. september 2024 #2 Skrevet 17. september 2024 Hvis du bor i Oslo, ville jeg valgt FB-dating, siden den gir mye info, og viser virkelige personer. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #3 Skrevet 18. september 2024 Aldri forsøkt FB dating, hvordan funker det? Blir ventelister, deg som person eksponert med en gang eller kan en holde lav profil. Det er jo ikke alltid en vil at venner og evt eks skal se deg Anonymkode: de3e5...2e6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #4 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Aldri forsøkt FB dating, hvordan funker det? Blir ventelister, deg som person eksponert med en gang eller kan en holde lav profil. Det er jo ikke alltid en vil at venner og evt eks skal se deg Anonymkode: de3e5...2e6 Hvorfor sporer du av en annen manns tråd, med enkle spørsmål, som du kunnet søke opp? Anonymkode: 8a9ac...b40 1
GrønnNellik68 Skrevet 18. september 2024 #5 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mann, ganske nylig passert 50, ser etter dame rundt samme alder, i Oslo, ønsker seriøst forhold. Tenkte å prøve Tinder eller FB Dating, orker ikke å være på begge, én holder. Hvilken bør jeg velge? Anonymkode: 4db30...031 Fb dating er nok bedre enn tinder. Har aldri blitt kjent med noen der for min del. Tror jeg bor for nært svenske grensa. Får bare opp svensker langt inni Sverige
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #6 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor sporer du av en annen manns tråd, med enkle spørsmål, som du kunnet søke opp? Anonymkode: 8a9ac...b40 Nå kan jo det være et relevant spørsmål til om fb dating er greit også, det er en veldig universal ting å ikke ønske at vennelista skal se du dater. Anonymkode: 7bd79...1b0
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #7 Skrevet 18. september 2024 FB dating er teknisk sett mye bedre, men hadde etter min erfaring veldig få brukere. Jeg klarte ikke å få noen likes der overhodet, så det var ingen høydare. Får tross alt en og annen høyresveip på andre plattformer. Anonymkode: 9380a...d47
Engel Skrevet 18. september 2024 #8 Skrevet 18. september 2024 Jeg ville nok også prøvd FB dating. Og nei, ingen andre enn de som selv er på fb-dating kan se at du er der, det deles ikke offentlig eller til venner der på noen måte. Fordeler er at det ofte kan være litt mer informasjon i profilene der enn på Tinder, og man kan også se om man har felles bekjente på FB, noe som også kan være kjekt.
svartkatt Skrevet 18. september 2024 #9 Skrevet 18. september 2024 Fb dating er gratis. Tinder er vel noe av det dyreste? Uansett vet jeg ikke om det egentlig er noe særlig forskjell på brukerne. (Eventuelle fake profiler teller ikke, og det er det trolig begge steder.) Du har også Happn, Møteplassen, Match osv.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #10 Skrevet 18. september 2024 Tar jo bare et par minutter å lage profil, og det koster ikke noe. Anonymkode: f49e5...30b
Rhodiola Skrevet 18. september 2024 #11 Skrevet 18. september 2024 Tråden er ryddet for innlegg postet av utestengt bruker. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå