Gå til innhold

Noen her som har 100% hjemmekontor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 17.9.2024 den 16.32):

Hvordan trives dere med det? 

Jeg har hatt 100% hjemmekontor siden før korona, og begynner å bli smått gal. Har likt det godt lenge, og det går fint å få jobben gjort, men det er ensomheten som tærer på meg. Har ingen barn. 

Ønsker å høre fra andre i 100% hjemmekontor hvordan dere opplever det.

Jeg har forøvrig tenkt å bytte jobb. Det er av mange grunner ikke aktuelt å _ikke_ ha hjemmekontor i nåværende jobb altså. 

Anonymkode: 7bd49...e93

Jeg har perioder hatt mye hjemmekontor, fra litt før korona og til sist år - og reist mye i jobb. Blir litt kjedelig i lengden. Nå har jeg fortsatt en reisejobb og velger om jeg er på kontoret eller hjemme selv. Passer meg helt utmerket kunne velge slik. Har jeg tenkt å avspasere tar jeg hjemmekontor, så er jeg på kontoret 1-2dager i uken, alt etter hvor mye jeg reiser. Det er hyggelig å se andre folk og av og til, som bare er kolleger. 

Anonymkode: 59e57...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har fast hjemmekontor. Jobber med IT.

Startet med det under covid, og har aldri sett meg tilbake. Absolutt elsker å jobbe hjemmefra.

Anonymkode: 206ba...4b7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvilke jobber har dere som har 100% hjemmekontor? Er det kun sånn type it man kan ha det på? Hva tjener dere?

Anonymkode: 83830...943

Jobber i økonomi - tjener 650k

Anonymkode: d7ade...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 100% hjemmekontor. Har hatt det siden korona, og kommer fortsatt til å ha det. Jeg elsker det. Ingen barn som må følges opp, og ingen samboer, helt fantastisk. Kan bare dasse rundt i morgenkåpe hele dagen. 

Anonymkode: cac21...a9f

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker hjemmekontor. Vi chatter masse og har ofte møter på teams. Føler ikke at det er usosialt. 

Anonymkode: ef356...915

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt fast hjemmekontor i rundt 10 år. Stortrives, vil aldri gå tilbake til å jobbe på kontor igjen-

Anonymkode: f9ec7...02c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde 100% hjemmekontor er periode og ble gal, selv om jeg hadde eget kontorrom hjemme (ekstra "soverom" som er fullgodt kontor). Trenger stramme rammer for å trives, og når jeg har kontor hjemme så klarer jeg ikke legge fra meg hverken jobb eller hjemmeliv så det blir bare ball og stress. Under covid klarte jeg å krangle til meg å være på jobb-kontoret (ingen andre var der og jeg kjørte privatbil så var ingen smittefare).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt hjemmekontor i 20 år og elsker det. har barn annenhver uke, det hjelper nok, og er flink til å være sosial med venner de andre ukene. har i perioder hatt deltidsjobb på bar for å komme meg ut av huset iblant, men egentlig ikke nødvendig for meg. elsker fleksibiliteten, men kan være vanskelig å legge vekk jobben når jeg er hjemme.

har også hund, så jeg sitter ikke inne hele dagen.

Anonymkode: d1fc8...2e2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% hjemmekontor, men unntak av 2 til 4 kundebesøk i i mnd, jobber med IT ( kundesupport, prosjekter og 2. og 3. linje)

under pandemien byttet de kontoradresse og nå er det ikke plass til alle samtidig, trives godt, har eget rom for arbeidsplassen og rask linje til internett. de fleste møter på teams, 2-3 ganger i året er det møter alle må være fysisk på. og julebordet/sommerfesten da. litt under millionen pr år.

Anonymkode: 2e3e2...7b8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver tekster og oppdaterer flere nettsider etter sesong. Utenlandsk klient. 
Tjener omtrent 300kr/timen. 

Men skal snart ut i felten selv, så da ‘forsvinner’ noe hjemmekontor. Men det er kun snakk om noen dager i året 😅

Anonymkode: 6ae8d...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hjemmekontor som jeg vil. Vanligvis 2-3 dager i uken. Skulle gjerne hatt hjemmekontor som fast basis, egwntlig - elsker det og er effektiv. Jobber ved et universitet og tjener (før årets lønnsjustering) ca 700K. 

Vi er veldig sosiale med kolleger på teams og i andre kanaler er vi mye i kontakt med studentene. En fin hverdag uten å bruke mye tid på transport. 

Anonymkode: 4904a...936

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 1.01):

Jeg har hjemmekontor som jeg vil. Vanligvis 2-3 dager i uken. Skulle gjerne hatt hjemmekontor som fast basis, egwntlig - elsker det og er effektiv. Jobber ved et universitet og tjener (før årets lønnsjustering) ca 700K. 

Vi er veldig sosiale med kolleger på teams og i andre kanaler er vi mye i kontakt med studentene. En fin hverdag uten å bruke mye tid på transport. 

Anonymkode: 4904a...936

Hva slags utdanningsbakgrunn har du?:)

Anonymkode: 1b449...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det i fem år og det tærer på. De første to årene gikk greit siden jeg tross alt er ganske introvert, men nå er jeg sliten av ensomheten rett og slett. Så jeg leter etter en jobb med kolleger hvor jeg faktisk forlater huset. Føler ikke det er noen forskjell på jobb og fritid lengre.

Anonymkode: 9b1a3...3f0

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...