AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #1 Skrevet 17. september 2024 Jente tur til Edinburgh Ingen har vært der før hva må vi få med oss av morsomme aktiviteter hvor gå på spa Hvor spise hvor shoppe Anonymkode: 04545...299
Garden123 Skrevet 17. september 2024 #2 Skrevet 17. september 2024 For shopping er nye St James Quarter kjøpesenter i enden av Princes street veldig bra. I Princes street generelt er det større typisk kjedebutikker. Royal Mile opp til Edinburgh Castle er hyggelig turistgate med souvenir-butikker, og få med dere Victoria street og Grassmarket (hyggelige puber på rekke og rad). Når man først er i Edinburgh anbefaler jeg Ghost tour som går innom Greyfriars kirkyard og pub etterpå Rose street (parallell med Princes street) er gågate med hyggelige puber, anbefaler The Abbotsford), George street over der igjen har mer klubber og litt high end. Dette området og St Andrews square har en del bra restauranter Om dere vil ha gode coctails i annerledes setting se etter Bramble Bar og Lounge. Den er gjemt og litt vanskelig å finne (med vilje!) men verdt det kos dere! 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #3 Skrevet 17. september 2024 Hvis dere vil ha litt kultur og ikke bare fest og shopping, kan dere ta turen til nasjonalgalleriet. Gratis inngang da vi var der, og mange flotte malerier fra kjente kunstnere. Slottet på toppen av byen er også et sted verd et besøk. Anonymkode: 81cb9...dc9 1
Gjest Linny1111 Skrevet 17. september 2024 #4 Skrevet 17. september 2024 Her kommer jeg! Jeg bor i Edinburgh. Det eneste spaet jeg har vært på er Pure Spa. Det er fint nok, men Edinburgh er ikke akkurat en spa-by. Cocktail Geeks er en kul cocktailbar. Kjenner flere jentegjenger som drar dit. Spise… spørs hva dere vil spise. Favorittrestauranten min er Kim's Mini Meals som har koreansk mat. Om dere er flere, kan dere dra til Bonnie & Wilde i øverste etasje på St James Quarter. Det er et slags streetfood-sted med flere ulike båser man kan bestille mat fra, men det er litt mer fancy enn Edinburgh Street Food, som ikke er langt unna (som også er bra). Bare å spørre mer spesifikt om det er noe spesielt dere ønsker å spise. St James Quarter og Prince's Street generelt har mye shopping. Om dere vil kjøpe brukt, er det mest butikker i Old Town, f.eks. Nicholson Street. Om dere vil kjøpe high end, er det George Street.
fusetufs Skrevet 18. september 2024 #5 Skrevet 18. september 2024 (endret) Linny1111 skrev (22 timer siden): Her kommer jeg! Jeg bor i Edinburgh. Det eneste spaet jeg har vært på er Pure Spa. Det er fint nok, men Edinburgh er ikke akkurat en spa-by. Cocktail Geeks er en kul cocktailbar. Kjenner flere jentegjenger som drar dit. Spise… spørs hva dere vil spise. Favorittrestauranten min er Kim's Mini Meals som har koreansk mat. Om dere er flere, kan dere dra til Bonnie & Wilde i øverste etasje på St James Quarter. Det er et slags streetfood-sted med flere ulike båser man kan bestille mat fra, men det er litt mer fancy enn Edinburgh Street Food, som ikke er langt unna (som også er bra). Bare å spørre mer spesifikt om det er noe spesielt dere ønsker å spise. St James Quarter og Prince's Street generelt har mye shopping. Om dere vil kjøpe brukt, er det mest butikker i Old Town, f.eks. Nicholson Street. Om dere vil kjøpe high end, er det George Street. Endret 18. september 2024 av fusetufs
Garden123 Skrevet 19. september 2024 #6 Skrevet 19. september 2024 Scottish afternoon tea på Balmoral Hotel med litt champagne er jo også alright før shopping
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå