Gå til innhold

Overraskelse i Gøteborg - Tips

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal på kjærestetur til Gøteborg en langhelg i oktober. Har lyst til å overraske ham med at jeg har planlagt noe, da han ellers er veldig involvert i turplanleggingen. 
Er det et spesielt sted jeg bør bestille bord eller en annen paraktivitet vi kan gjøre? Noe jeg kan planlegge på forhånd?

Vi skal en tur innom Liseberg. Ellers har vi ingen store planer. Vi er begge i tidlig 20-årene, drikker ikke alkohol særlig ofte og liker ikke å gå ut på byen😅. Han liker imidlertid frijazz, men jeg er ikke nevneverdig imponert over det. Vi liker å bevege på oss og er begge i god fysisk form. Spa kan han nok like. 

Anonymkode: c34ab...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I vårt forhold er jeg planleggeren. Og jeg hater med det overraskelser, da jeg allerede har en plan i mitt hode. Bare i tilfelle han også er slik, kjipt å ha planlagt når partneren ikke liker. 

Uansett, å ta Paddan til Liseberg er veldig koselig, så det kan jo kombineres med noe dere allerede har planlagt. I oktober må. man besøke liseberg kveld, og da er båtturen ekstra koselig. 

Spadag om man liker slik. Upper House Spa er veldig bra. 

Om været er fint liker vi å kjøpe med litt fingermat og god drikke, og sette oss i en park, så du kan jo planlegge ute-lunsj om det er en fin høstdag. 

Anonymkode: 1d100...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Oceanbus, båt og buss i ett: https://oceanbus.se/goteborgsturen/

DJI_0765-Edit-2-scaled.jpg

Anonymkode: a19a5...c9c

Helt ærlig herfra; de der er så utrolig kleine. På en del varianter må du også bruke hatt, vikinghatt for eksempel, da de skaper en "opplevelse". Hop on hop off har i alle fall et formål i form av at man kan bruke de hele dagen, og få sett mye. Men disse, nei... 

Hadde mannen overrasket meg med noe slikt hadde det ikke blitt så god stemning. 

Anonymkode: 1d100...3c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Takk for svar. 
Han liker generelt overraskelser, heldigvis! 

ts

Anonymkode: c34ab...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi leide båt med Let’s boat i sommer og kjørt selv rundt en time (kan leies for lengere turer). Da kjørte vi fra Lejontrappan nedenfor Nordstan, ut mot elva, opp til operaen, før vi snudde og kjørte ned og inn kanalen igjen. Hadde med oss niste og bare så på livet. Var med digital guiding.

Anonymkode: f610e...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paddan er koselig, fint å se byen fra en annen vinkel. 
Det er en fin Ilon Wikland-utstilling på kunstmuseet på Avenyn om dere vil se nydelig kunst fra feks Astrid Lindgrens bøker. 

Boulebar er også koselig, da kan dere spille boule og drikke samtidig (slle slags drikker, også alkoholfrie). 

Det er også et fint utkikkspunkt man kan gå til, husker ikke hva det heter. I nærheten av Haga-området. 

St Jørgens spa ser veldig flott ut. 

Anonymkode: 5841c...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...