Gå til innhold

Hårfjerningskrem underlivet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vokset i mange år, men med strammere økonomi kuttes det der det kuttes kan 😋 

Har barbert, men kunne tenkt meg å bruke hårfjerningskrem istedenfor for å slippe stubber. For mange år siden brukte jeg veet sensitiv, opplevde at den sved litt, men fjernet hårene effektivt. Andre, mildere merker som var beregnet på underlivet fjernet ikke hårene effektivt. 

Har det kommet noe nytt på markedet som er mildt og effektivt? Har veet blitt snillere mot sensitiv hud?

Anonymkode: 9baa2...742

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har vokset i mange år, men med strammere økonomi kuttes det der det kuttes kan 😋 

Har barbert, men kunne tenkt meg å bruke hårfjerningskrem istedenfor for å slippe stubber. For mange år siden brukte jeg veet sensitiv, opplevde at den sved litt, men fjernet hårene effektivt. Andre, mildere merker som var beregnet på underlivet fjernet ikke hårene effektivt. 

Har det kommet noe nytt på markedet som er mildt og effektivt? Har veet blitt snillere mot sensitiv hud?

Det koster å vokse på klinikk  men hvorfor ikke møte noen som også vil bli vokser så kan dere vokse hverandre. Jeg har selv blidt vokset og det syns jeg er det beste. Jeg har også brukt krem og er du ikke forsiktig og har det på for lenge så vil det svi i lenger tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feliek54 skrev (2 minutter siden):

Det koster å vokse på klinikk  men hvorfor ikke møte noen som også vil bli vokser så kan dere vokse hverandre. Jeg har selv blidt vokset og det syns jeg er det beste. Jeg har også brukt krem og er du ikke forsiktig og har det på for lenge så vil det svi i lenger tid

Du det har jeg prøvd. Tenkte det burde være en smal sak for mannen å vokse meg. Begynte heldigvis med rumpa, kort fortalt; for varm voks, brannsår i ræva 😅😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd hjemmevoks, og vokset selv? Det er ikke så vanskelig, altså. 

Anonymkode: b5311...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du prøvd hjemmevoks, og vokset selv? Det er ikke så vanskelig, altså. 

Anonymkode: b5311...ff0

Har prøvd, ikke et alternativ,  men takk for tips 😊 Jeg har mye og grove hår, jeg er rett og slett ikke tøff nok, pluss at det er vanskelig å komme til over alt bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker denne nå. Effektiv mot litt kraftige hår og ikke noe problem med huden etter behandling. Men den må ikke sitte på for lenge. Følg instruksen. Anbefaler denne. Kjøpt hos Normal, og prisen var "normal" også 🙂 

DSC_1809.JPG

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du må vel bruke krem oftere enn du vokser deg fordi du får tilbake håret raskere når du ikke vokser, så sparer du egentlig så veldig mye på å bruke krem istedenfor å vokse deg annenhver måned?

Anonymkode: 372da...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2024 den 15.44):

La håret der nede være du😉

Anonymkode: 57db5...7ea

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

La håret der nede være du😉

Det bestemmer vel ikke du, dette er opp til hver enkelt. Noen liker hår der og andre ikke og vi som ikke ønsker å ha hår i underlivet ønsker ikke det. Da er det devaluetende å få påtrenkt andre sine preferanser når det overhodet ikke er temaet i det hele tatt her. 

Anonymkode: baf0a...9af

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2024 den 21.34):

Du det har jeg prøvd. Tenkte det burde være en smal sak for mannen å vokse meg. Begynte heldigvis med rumpa, kort fortalt; for varm voks, brannsår i ræva 😅😅

Du må jo først kjenne at det ikke er for varmt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 20.22):

Har prøvd, ikke et alternativ,  men takk for tips 😊 Jeg har mye og grove hår, jeg er rett og slett ikke tøff nok, pluss at det er vanskelig å komme til over alt bak.

Er enig at det ikke er lett selv.  men jeg kunne tenk meg å møtt en annen som ønsker og da kunne vi gjort det på hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ligger denne tråden på seksualitet? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor ligger denne tråden på seksualitet? 

Ja, det kan man spørre seg om. Kunne kanskje like gjerne vært under "Velvære, hudpleie og kosmetikk". For mange av oss betyr det mye hvordan man fremstår overfor partneren, seg selv og evt. andre når det gjelder seksualitet. Det å føle seg velstelt, det kan være med eller uten hår eller stusset er viktig uansett. Hvis en føler seg mer attraktiv uten hår eller kanskje med hår så er det individuelt og noe ingen andre har noe med. Å føle seg seksuelt attraktiv er fint og sånn sett hører temaet absolutt til under "Seksualitet". Vi er alle ulike og det må være opp til enhver å gjøre seg attraktiv hvis man føler for det. TS åpnet med å få tips til hvordan man kan fjerne hår uten at det koster all verden. Og når innlegget postes under seksualitet så er det grunn til å tro at det handler om gjøre seg seksuelt attraktiv og da hører det absolutt til her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

feliek54 skrev (På 17.9.2024 den 21.30):

Hørtes ut som en god ide. Voksedate. Jeg har har aldri prøvd å vokse noe, men kunne gjerne hatt fittevoksing som en hobby og biinntekt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...