Gå til innhold

Til deg med ADD/ADHD: Aduvanz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til deg som har ADD/ADHD og bruker Aduvanz. Hvordan opplever du at Aduvanz hjelper deg i hverdagen?

Spør fordi jeg vurderer å starte på den selv.

Anonymkode: a3d80...9a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vurderer å starte på det selv, en pussig setning. Du mener vel at psykiater har tilbudt deg? Beklager flisespikkeri.. :)

Aduvanz har roet ned tankene mlne helt enormt. Jeg går ikke lenger rundt og holder avstemninger, kjører konkurranser, holder taler, diskusjoner, krangler, takketaler og en diabolsk selvkritikk hvert minutt. 

Sangene er der fortsatt, og det er jeg glad for. Enn så lenge er det Aduvanz som passer for meg. 

Anonymkode: 9b4da...1a1

Skrevet

Har adhd, men tar ikke medisin. Men, kjenner flere som tar medisin, og vet at det er veldig stor forskjell på hvilke medisiner som fungerer for hvem. Så du kan høre noen si i tråden her at Aduvanz var veldig bra, men det betyr ikke at den vil være bra for deg. 

Som ab over sier så er det vil psykiater som har tilbudt deg medisinen, man får ikke bestemme selv sånn sett. Jeg tror også det er mest vanlig å starte med Ritalin, men kanskje det har endret seg senere år. (og kanskje du allerede har prøvd Ritalin)

Anonymkode: b00b1...26b

Skrevet

Jeg tar Aduvanz mot ADD og har fått mye bedre konsentrasjon, er lettere å gjøre oppgaver. Er også mye mer tålmodig i trafikken. 😅 Har også blitt tøffere, har angst, men merker medisinen gjør at jeg gir litt mer f ( i positiv forstand ) og tør mye mer enn før.

Anonymkode: c2584...ff0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...