Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er han du er utro med singel…?! Og tips; skill deg, forlat barnefar så blir alt mye lettere for deg og han du holder på med… 

Anonymkode: 55b8a...2be

Skrevet

Jeg støtter ikke utroskap. Det ødelegger liv og fucker med hodet til folk.

Om du skal fortsette med dette er eneste farbare vei å spørre samboeren din om dere kan ha et åpent forhold. Han gidder uansett ikke å ha sex med deg eller på andre måter jobbe med forholdet. Så det burde vel være plankekjøring for han å bli med på en sånn ordning.

Sier han nei så gjør du det slutt. Da står du fritt til å fortsette med playeren om du vil.

Å omvende en player får du ikke gjort. Han er klokkeklar på at du kun duger til sex. 

Min kjæreste har også vært en player enkelte perioder i livet sitt. Han har vært tydelig på hva han er ute etter, men allikevel blir damene crazy, utvikler følelser og styr. Han har ikke vært forelsket før, ikke før han møtte meg. Det var aldri snakk om å starte relasjonen vår med sex. Vi falt for hverandre fra første stund og var aldri i tvil om at det kom til å bli oss. 

Mange damer kan være aktuelle for sex. Men kun sex.

Et fåtall av damer er forholdsmateriale.

Anonymkode: 6944a...17f

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Nå er det sånn at de siste 4-5 årene har jeg virkelig prøvd med pappaen til barnet vårt. Jeg har gang på gang tatt opp problemene i forholdet og spurt han hvorfor det er sånn. Å når alt du får til svar er: ja, nei, vet ikke så blir man ganske oppgitt.. Jeg har foreslått parterapi, uten noe respons. Jeg har gitt opp ganske mye for å følge hans drømmer, mens jeg ga opp mine egne. Han ser ikke hvor mye jeg ofret for at han skulle omskolere seg og vi flyttet til andre siden av landet. Der jeg ble sittende hjemme alene med vår sønn hver dag. Jeg er den eneste som alltid må planlegge ting, om det er dates, ferier eller bare det å gå seg en tur ut. Det er virkelig ingen prøvelser fra hans side, enda jeg har tatt det opp så mange ganger. 

Anonymkode: d6aa7...020

Alltid en unnskyldning og god forklaring hva ? I tillegg er vel du en sånn som "aldri kunne vært utro"

Anonymkode: 0ebfe...5ca

• Liker 1
Skrevet

Slipp mannen din fri, så får dere begge finne kjærligheten. 

Anonymkode: 94131...d38

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mange damer kan være aktuelle for sex. Men kun sex.

Et fåtall av damer er forholdsmateriale.

Vet du hvorfor det er sånn?

Det er fordi det kun er et fåtall som passer med DEG, og som DU vil få følelser for. 

Anonymkode: 94131...d38

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nå skal vi være borte fra hverandre i 1 år

Hvordan skal det fungere? Skal ikke barnet treffe far på 1 år? 

Uansett er det jo brudd som må til her da. Og du romantiserer nok den vennen din, hverdagen kommer med han også…. 

Anonymkode: 3c799...0a4

Skrevet

Altså...Her virker det som at du legger skyld på din partner for at forholdet er dødt. "Jeg har tatt initiativ", "han vil ikke ha sex". Men dere er faktisk to i det. Det du gjør derimot, kan ikke forsvares på noen som helst måte. Hvorfor bryter du ikke med ham hvis du har det så fælt? Eller er du ute etter tryggheten han gir deg, men spenningen med han nye? Du høres ut som en vimsete 20 åring.

Anonymkode: 014b1...f64

• Liker 1
Skrevet

Synes det er så rart, og veldig stakkarslig med mennesker som har «baller» til å være utro, men ikke baller til å verken forlate partneren sin, eller enda bedre å snakke med partneren sin om å åpne forholdet. Hvorfor er disse tingene så vanskelig mens det første er så enkelt?

Hva er det verste som kan skje om man ber om å åpne forholdet for sex med andre, når man likevel kommer til å gjøre det?

Anonymkode: b82a2...0a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes det er så rart, og veldig stakkarslig med mennesker som har «baller» til å være utro, men ikke baller til å verken forlate partneren sin, eller enda bedre å snakke med partneren sin om å åpne forholdet. Hvorfor er disse tingene så vanskelig mens det første er så enkelt?

Hva er det verste som kan skje om man ber om å åpne forholdet for sex med andre, når man likevel kommer til å gjøre det?

Anonymkode: b82a2...0a3

Det er en ærlig sak om et forhold fungerer eller ikke. Har man barn, vel, da prøver man litt ekstra. Allikevel er det noen ganger umulig, og andre ganger kan det være livsnødvendig å forlate forholdet. 

Noen ganger kan man i et forhold falle for en fristelse, selv om det er sårende, må man være ærlig om det. Mange forhold overlever dette, mens andre ikke. I så fall har partneren et valg, og kan gjenvinne litt kontroll. 

Imidlertid det å systematisk utnytte partnerens tillit, og juge så all verdens flytende væsker tyter opp, kan føre til alvorlig mentale og relasjonelle utfordringer for den sviktede.

Barna som bevitner det hele, vil selvsagt også bli påvirket. Hva slags forhold til kvinner tror man sønnen i dette tilfelle får, når han har funnet ut at mor (den tryggeste personen + kvinnen) han kjenner har systematisk sveket sin far? Attpåtil, hva hvis denne andre personen som har blitt med på dette sviket plutselig skal bli omsorgsperson ? Hvordan reagerer barnet da? 

Så kan man også potensielt sette seg selv i risiko. Kriminalstatistikken og historien er full av menn som tar hevn. 

Det som skjer i disse tilfellene er at man tar imot godene, økonomisk, trygghet, osv., på bekostning av andre. Inntil man har funnet andre som kan overta denne rollen. Dette er ofte det vi kaller for rasshøl, og ligger tett opp under enkelte psykiatriske diagnoser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...