Kosemose Skrevet 17. september #41 Del Skrevet 17. september Absolutt! Jeg har vært forelska i opptil flere menn med rødt hår! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #42 Del Skrevet 17. september Absolutt ikke! Hørt at de ikke har en sjel, syns det er skumle greier. Anonymkode: 6b8f4...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #43 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Eller liker du bedre blondt vs mørkt hår? Hvis du har forhold med En rødhåret fikk barna dine rødt hår? Anonymkode: 73927...7a2 Jeg digger menn med rødt hår😍 Alltid gjort. Spesielt svak for den katsamjebrune/røde varianten😍 Anonymkode: 66972...3c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miaiai Skrevet 17. september #44 Del Skrevet 17. september Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #45 Del Skrevet 17. september Eneri skrev (24 minutter siden): Har rødt hår selv 😂😂Har aldri tenkt på det som noen ulempe. De mennene jeg har vært tiltrukket av har hatt svart hår, mørk brunt, brunt, "kommunebrunt" (nå grått) hår. Har aldri brydd meg om hårfargen, må dog innrømme at hår farget typ blått/grønt ville vært turnoff for min del Håper det fins damer som liker rødhåra menn: sønnen min er rødhåret og jeg håper han ikke dermed er dømt til å være evig singel. Dette tror jeg ikke du skal være redd for ❤️ Min mann med rødt hår og stort, rødt skjegg får veldig mye oppmerksomhet - har alltid fått, fra damene. Mange damer sier tilogmed til han at de i hemmelighet blir tiltrukket nettopp av det røde håret. Vår sønn er også rødhåret viking, og det røde håret oppdrar jeg han til å bære med stolthet! 😄 Anonymkode: 1d2e9...262 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 17. september #46 Del Skrevet 17. september Har aldri tenkt på det som en dealbreaker. En av de peneste damene jeg vet om har rødt hår. Har også vært forelsket i en mann med rødt hår. Mannen min hadde rødblondt hår da jeg ble sammen med ham, men nå har han blitt mørkere. Barna våre har blondt hår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 18. september #47 Del Skrevet 18. september (endret) Jeg er gift med en med rødt hår, så ja. Han har blitt mindre rød i håret med årene og mer mørkeblond, litt som meg. Det interessante er at han blir rødere i håret på sommeren, akkurat som håret mitt blekes lysere. Fascinerende. Skal sies, skjegget hans er tindrende rødt. Det er fantastisk sexy, spesielt mot ganske klare blå øyne. Sønnen hans er blond/mørkeblond, med litt rødt i seg. Han er en aldeles vakker skapning. Jeg gleder meg til å få barn med han, uansett hårfarge. Endret 18. september av SPOCA 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #48 Del Skrevet 18. september Da måtte hun vært superfin, snakker modell-type. Ellers er det nei nei nei Anonymkode: 00490...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 18. september #49 Del Skrevet 18. september Lava Anne skrev (23 timer siden): Rødt hår, rødt flagg. Tull. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #50 Del Skrevet 18. september La meg servere en ginger-vits. I kassakøen på Rema sto det to menn bakerst i køen. Han som sto nest sist hadde rødt hår og snudde seg til sistemann i køen som var en skallet herremann. "Haha, du sto sist i køen da det ble det ut hår også, skjønner jeg 🤣". Den skallede mannen repliserte med et lakonisk tonefall: "Neida, men de hadde bare rødt igjen, så da ga jeg faen." Anonymkode: 57d07...5dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #51 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): La meg servere en ginger-vits. I kassakøen på Rema sto det to menn bakerst i køen. Han som sto nest sist hadde rødt hår og snudde seg til sistemann i køen som var en skallet herremann. "Haha, du sto sist i køen da det ble det ut hår også, skjønner jeg 🤣". Den skallede mannen repliserte med et lakonisk tonefall: "Neida, men de hadde bare rødt igjen, så da ga jeg faen." Anonymkode: 57d07...5dd *da det ble DELT ut hår Anonymkode: 57d07...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september #52 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (21 timer siden): Aldri. Og aldri i verden om jeg hadde formert meg med en. Faktisk usikker på om jeg kunne blitt glad i min egen unge om den hadde rødt hår. Anonymkode: acea1...e31 Jeg forstår ikke dette her. Hva er det som er galt med rødt hår i dine øyne? En blanding av pest, kolera og svartedauden? Personlig syns jeg at rødt hår i alle varianter er fint og frisker opp. Hvis det er et lunt mannemenneske med hode på rette plassen i tillegg...så kan det bli farlig morsomt etter hvert. ...og et rødhåret barn er like sjarmerende velkomment som alle andre som er sjarmerende. Desuten er mine to gode forumvenner @Ciaran & Ciara flotte rødhåringer og ....I like It! 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #53 Del Skrevet 18. september Lava Anne skrev (På 17.9.2024 den 16.28): Rødt hår, rødt flagg. Tull. Skrev hun med profil bilde.. Anonymkode: 820ce...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #54 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (På 17.9.2024 den 15.58): Kvinner med rødt hår: definitivt digg! Menn med rødt hår: not so much. Anonymkode: 7a8f5...b80 Tull. Noen damer med rødt hår er pene, akkurat som menn. Anonymkode: eeefe...baa 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 18. september #55 Del Skrevet 18. september Noen av de fineste mennene jeg har sett har hatt rødt hår 😀 Veldig lyst blondt er ikke min greie. Heller ikke svart. Om noen var et bra menneske så tror jeg virkelig ikke håret hadde spilt noe rolle. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #56 Del Skrevet 18. september Digger rødt hår i alle nyanser🤩 Anonymkode: d894e...3bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #57 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (På 17.9.2024 den 15.24): Eller liker du bedre blondt vs mørkt hår? Hvis du har forhold med En rødhåret fikk barna dine rødt hår? Anonymkode: 73927...7a2 Jeg liker rødt hår, blondt hår og mørkt brunt hår på menn. Jeg er ikke veldig fan av sort hår av en eller annen grunn. Tar heller en mann med rødt hår enn en med masse skjegg. Anonymkode: 18993...c29 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #58 Del Skrevet 19. september Elsker menn med rødt år. De er så søte og så sjeldne. Anonymkode: b2033...c0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #59 Del Skrevet 19. september Å hvor jeg alltid har misunt de som er født med rødt hår. Det er så sjeldent og så vakkert. Det lyser på lang avstand. Har farget håret rødt mange ganger som yngre. Anonymkode: b2033...c0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. september #60 Del Skrevet 19. september Hellbillies synger her om rødhåret mann som gikk av med seieren i et forhold. Fin sang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå