AnonymBruker Skrevet 17. september #1 Del Skrevet 17. september Jeg har ikke fått mensen siden forrige fødsel, så har da ingen syklus å gå ut ifra. Jeg hadde på lørdag kveld litt slimete utflod, mer enn vanlig. Hadde sex på søndag. Tok denne kl 13 i går, og har tatt fire tester siden det og alle er veldig svake i forhold… kan det bety at jeg har hatt eggløsning, evt at kroppen har forsøkt på det? Eller har dere hatt slike tester uten at det har vært noe? Anonymkode: dc1c6...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 17. september #2 Del Skrevet 17. september Vil si denne er nesten positive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #3 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har ikke fått mensen siden forrige fødsel, så har da ingen syklus å gå ut ifra. Jeg hadde på lørdag kveld litt slimete utflod, mer enn vanlig. Hadde sex på søndag. Tok denne kl 13 i går, og har tatt fire tester siden det og alle er veldig svake i forhold… kan det bety at jeg har hatt eggløsning, evt at kroppen har forsøkt på det? Eller har dere hatt slike tester uten at det har vært noe? Anonymkode: dc1c6...523 Det er egentlig helt umulig å si.. Du kan da ha hatt EL, eller at kroppen har forsøkt å slippe EL. En positiv eggløsningstest sier bare at man har stigning av LH hormon. Dette kan forekomme uten at kroppen slipper egg, særlig når man har litt ustabil syklus eller etter graviditet etc. Dersom mensen nå dukker opp iløpet av de neste 14 dagene, så vil du da kunne anta at du hadde EL rundt i forkant av denne testen du la ut bilde av. Anonymkode: b436d...459 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå