AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #41 Del Skrevet 18. september 2024 Det er så interessant å bevitne det at man tror pikken er det som kan være dealbreakeren innen swingers/sex-klubber. For det er det så absolutt ikke, i de fleste tilfellene. Hvordan man oppfører seg, hva man kan av andre ting og kan gjøre med tunga, leppene, kroppen, hendene og fingrene er enda viktigere enn størrelsen på pikken. Du kan ha en stor pikk, være en totalt drittsekk og ikke klare å tilfredsstille noen, likom. Anonymkode: 19519...596 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #42 Del Skrevet 18. september 2024 Irak skrev (21 timer siden): Det er ikke størrelsen det kommer an på... Det er hvordan du bruker kuken din 👏👏👏. Nei. Om du sammenligner epler og epler og den brukes likt så er en tykk penis langt bedre enn en tynn. Anonymkode: 1d1b3...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #43 Del Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei. Om du sammenligner epler og epler og den brukes likt så er en tykk penis langt bedre enn en tynn. Anonymkode: 1d1b3...478 Jeg har forholdsvis kort penis, og kan kanskje være tilbøyelig til å være enig. Men så vet jeg også at jeg har svært mange andre egenskaper som er attraktive. I tillegg vet jeg at penisen min er fullt brukbar og gir kvinner nytelse. Og det er mange som har forsynt seg Jeg tenker at det er viktig å få fram i denne debatten. Ja det kan hende at rent penisfokusert er det andre som er bedre, men når det kommer til totalpakken og muligheten til å få brukt den så er den absolutt god nok! Når jeg med 13cm har hatt 8 sexpartnere til nå i år og flere kommer igjen, da kan jeg ikke klage og det er åpenbart at penis under snittet kan gjøre nytten sin. Og om det betyr noe, alle har sett den på snap før det har blitt aktuelt med seksuelt treff 😂😂 Så de vet hva de gikk til. Anonymkode: c8308...ef0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. september 2024 #44 Del Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei. Om du sammenligner epler og epler og den brukes likt så er en tykk penis langt bedre enn en tynn. Anonymkode: 1d1b3...478 Det kan så være.... Jeg kan bare skrive utifra mine egne erfaringer. Er heldigvis veldig enkel på det viset der 🙃. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #45 Del Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Sa et menneske som ALDRI har vært på en slik klubb.. 😂 Anonymkode: 1066f...0b2 Der tar du feil. Anonymkode: 651ad...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 18. september 2024 #46 Del Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei. Om du sammenligner epler og epler og den brukes likt så er en tykk penis langt bedre enn en tynn. Anonymkode: 1d1b3...478 For deg kanskje.. Men ikke for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #47 Del Skrevet 18. september 2024 Er swingers noe for den normale mann? Lettere småfeit og utstyrt med 14 cm. Er swingers noe for den normale norske kvinne? Ja, godt rund og trang for 20 år siden. Tenker miljøet rommer bredde og åpenhet. Selv lever jeg godt i monogamiets elskov der min elskede nyter hva en bringer til bordet. Anonymkode: 1abbe...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvia515 Skrevet 18. september 2024 #48 Del Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (På 17.9.2024 den 13.51): Kan tenke meg at de som tør å utfolde seg på slike steder er ganske godt utstyrt. Og samtidig, jeg tror ikke kvinner drar på slike steder uten å forvente skikkelig utstyr heller. Bør man holde seg unna? Anonymkode: 24bff...9bd For meg er 14 cm helt fint. Bikker det over 20 cm avstår jeg. Hva er det med menn og lengden på penis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #49 Del Skrevet 18. september 2024 Silvia515 skrev (1 time siden): For meg er 14 cm helt fint. Bikker det over 20 cm avstår jeg. Hva er det med menn og lengden på penis? Derfor bikker jeg hjemme. Hun tåler det "lille" ekstra. Anonymkode: 1abbe...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 19. september 2024 #50 Del Skrevet 19. september 2024 Noe interessant med sexklubbmiljøet er at de fleste teite oppfatninger som f.eks. "det er ikke størrelsen det kommer an på" legges igjen hjemme. På sexklubber er penis viktig så lenge det er den kroppsdelen som normalt brukes mest av menn i hovedaktiviteten på en sexklubb. Penis er viktig i mannens søken etter noe å plassere penis i. Hvis man ikke er en atletisk afrikaner på 2 meter med en bul i buksa som ser ut som en medisterpølse i trusa så bør den attraktive penis fremkomme på andre måter hvis man skal ha suksess. Er mannen som søker en ny kvinne å plassere penis i sammen med en kvinne på sexklubben så bør han få kvinnen til å ta frem hans penis hvis hans penis er noe å skryte av. F.eks. i form av å plassere hans penis i hennes munn så lenge at penis når sin naturlige stive form og størrelse. Og da så nærme den kvinnen han ønsker å plassere penis i at hun får det med seg. Eller så nærme kvinnens mannlige partner at han får det med seg så lenge mann med imponerende penis ofte får tilgang til en annen manns kvinne via hennes mann. Mann med imponerende penis som hovedattraksjon får oftere plassert penis i kvinne i par via hennes mann enn direkte via kontakt med henne. Og da sikkert overraskende for mange sjokkerende ofte i form av at kvinnens mann kontakter mann med imponerende penis med spørsmål om han kan plassere imponerende penis i hans kvinne. Så ofte at mann med imponerende penis kan få nok plassering av penis kun i form av å vifte litt med penis på rett sted. Har man ikke imponerende penis så må man ha noe annet attraktiv som imponerende kropp, høy og mørk, veltalende, sjarmerende smil med kritthvite tenner og liknende. Men ikke alt for attraktiv hvis kvinnen har med seg partner så lenge vanlig attraktivitet vanligvis fremstår som langt mer skremmende for hennes mann enn imponerende penis. Er man alt for høy og mørk med alt for sjarmerende fremferd så sier vanligvis kvinnens mannlige partner nei. Eller så får han en så sterk negativ etterfølgende reaksjon at det var siste gang de besøkte en sexklubb. Har man verken imponerende penis, er høy og mørk med sjarmerende fremferd o.l. eller en attraktiv kvinne å bytte bort så må mannen søke via kvinnenes partnere. Har kvinnens partner en imponerende penis så har man kommet til rett kvinne og kan gjøre et fremstøt som kan bli en suksess så lenge kvinne med partner med imponerende penis vanligvis ikke søker imponerende penis i annen mann. Hun er på sexklubben for variasjon fra det hun får av sin partner og da er vanlig penis godt nok for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #51 Del Skrevet 19. september 2024 Village skrev (8 timer siden): Har kvinnens partner en imponerende penis så har man kommet til rett kvinne og kan gjøre et fremstøt som kan bli en suksess så lenge kvinne med partner med imponerende penis vanligvis ikke søker imponerende penis i annen mann. Hun er på sexklubben for variasjon fra det hun får av sin partner og da er vanlig penis godt nok for henne Du skriver tungt og omstendelig, men jeg fant et poeng her, som jeg har opplevd in persona. Anonymkode: 51420...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #52 Del Skrevet 19. september 2024 Village skrev (10 timer siden): Noe interessant med sexklubbmiljøet er at de fleste teite oppfatninger som f.eks. "det er ikke størrelsen det kommer an på" legges igjen hjemme. På sexklubber er penis viktig så lenge det er den kroppsdelen som normalt brukes mest av menn i hovedaktiviteten på en sexklubb. Penis er viktig i mannens søken etter noe å plassere penis i. Hvis man ikke er en atletisk afrikaner på 2 meter med en bul i buksa som ser ut som en medisterpølse i trusa så bør den attraktive penis fremkomme på andre måter hvis man skal ha suksess. Er mannen som søker en ny kvinne å plassere penis i sammen med en kvinne på sexklubben så bør han få kvinnen til å ta frem hans penis hvis hans penis er noe å skryte av. F.eks. i form av å plassere hans penis i hennes munn så lenge at penis når sin naturlige stive form og størrelse. Og da så nærme den kvinnen han ønsker å plassere penis i at hun får det med seg. Eller så nærme kvinnens mannlige partner at han får det med seg så lenge mann med imponerende penis ofte får tilgang til en annen manns kvinne via hennes mann. Mann med imponerende penis som hovedattraksjon får oftere plassert penis i kvinne i par via hennes mann enn direkte via kontakt med henne. Og da sikkert overraskende for mange sjokkerende ofte i form av at kvinnens mann kontakter mann med imponerende penis med spørsmål om han kan plassere imponerende penis i hans kvinne. Så ofte at mann med imponerende penis kan få nok plassering av penis kun i form av å vifte litt med penis på rett sted. Har man ikke imponerende penis så må man ha noe annet attraktiv som imponerende kropp, høy og mørk, veltalende, sjarmerende smil med kritthvite tenner og liknende. Men ikke alt for attraktiv hvis kvinnen har med seg partner så lenge vanlig attraktivitet vanligvis fremstår som langt mer skremmende for hennes mann enn imponerende penis. Er man alt for høy og mørk med alt for sjarmerende fremferd så sier vanligvis kvinnens mannlige partner nei. Eller så får han en så sterk negativ etterfølgende reaksjon at det var siste gang de besøkte en sexklubb. Har man verken imponerende penis, er høy og mørk med sjarmerende fremferd o.l. eller en attraktiv kvinne å bytte bort så må mannen søke via kvinnenes partnere. Har kvinnens partner en imponerende penis så har man kommet til rett kvinne og kan gjøre et fremstøt som kan bli en suksess så lenge kvinne med partner med imponerende penis vanligvis ikke søker imponerende penis i annen mann. Hun er på sexklubben for variasjon fra det hun får av sin partner og da er vanlig penis godt nok for henne. Og hvordan bør single med med stor penis få markedsført den, så lenge man har på undertøy? Jeg har forstått at man har på seg undertøy i sosial sone. Jeg ble litt motivert for sexklubb nå, siden jeg har litt størrelse på den…. Anonymkode: bf53d...9b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 19. september 2024 #53 Del Skrevet 19. september 2024 (endret) Village skrev (16 timer siden): Eller så nærme kvinnens mannlige partner at han får det med seg så lenge mann med imponerende penis ofte får tilgang til en annen manns kvinne via hennes mann. Mann med imponerende penis som hovedattraksjon får oftere plassert penis i kvinne i par via hennes mann enn direkte via kontakt med henne. Og da sikkert overraskende for mange sjokkerende ofte i form av at kvinnens mann kontakter mann med imponerende penis med spørsmål om han kan plassere imponerende penis i hans kvinne. Så ofte at mann med imponerende penis kan få nok plassering av penis kun i form av å vifte litt med penis på rett sted. Dette tror jeg er helt riktig i de rette miljøene. Mange (om ikke de fleste) menn har en (kanskje undertrykket) fantasi om å se sin kjære bli pult av en velutstyrt kjekk mann. Når dette skjer så åpent er faren for å bli forlatt svært liten. Igjen; dette er noe jeg TROR og ikke vet. Endret 19. september 2024 av 911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 20. september 2024 #54 Del Skrevet 20. september 2024 911 skrev (På 19.9.2024 den 20.23): Dette tror jeg er helt riktig i de rette miljøene. Mange (om ikke de fleste) menn har en (kanskje undertrykket) fantasi om å se sin kjære bli pult av en velutstyrt kjekk mann. Når dette skjer så åpent er faren for å bli forlatt svært liten. Igjen; dette er noe jeg TROR og ikke vet. Hvorfor tror du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 20. september 2024 #55 Del Skrevet 20. september 2024 takinova skrev (10 minutter siden): Hvorfor tror du det? Tja si det.... Det er oftest mennene som har flest slike fantasier og dermed introduserer dette for kjæresten. Jeg har lest et sted at trekant MFM er på topp tre blant fetisjer for menn. Om du mente at jeg trodde faren for å bli forlatt er liten, TROR jeg det siden det er stor åpenhet om sexen og ingen trenger å være utro da man kan velge hvem man vil ligge med. Jeg vet jo ikke så det blir mye synsing fra min side. Lest en god del på diverse fora om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 20. september 2024 #56 Del Skrevet 20. september 2024 (endret) 911 skrev (9 minutter siden): Tja si det.... Det er oftest mennene som har flest slike fantasier og dermed introduserer dette for kjæresten. Jeg har lest et sted at trekant MFM er på topp tre blant fetisjer for menn. Om du mente at jeg trodde faren for å bli forlatt er liten, TROR jeg det siden det er stor åpenhet om sexen og ingen trenger å være utro da man kan velge hvem man vil ligge med. Jeg vet jo ikke så det blir mye synsing fra min side. Lest en god del på diverse fora om dette. Tenkte mest på dette du skriver om at menn har en fantasi i mfm om å se sin kjære pult av en velutstyrt kjekk mann. Har selv hatt trekant, snakker mye med kompiser om sex, har aldri hørt tale om at det er beveggrunnen for trekant mfm. Det er jo en form for cucking du beskriver? Edit: men du snakket kanskje om de som driver på med swinging mm på 'heltid', og ikke oss som har prøvd en gang eller to? Endret 20. september 2024 av takinova Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannor Skrevet 20. september 2024 #57 Del Skrevet 20. september 2024 Å gå på sexklubb er nok flaut uansett penisstørrelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 20. september 2024 #58 Del Skrevet 20. september 2024 takinova skrev (1 minutt siden): Tenkte mest på dette du skriver om at menn har en fantasi i mfm om å se sin kjære pult av en velutstyrt kjekk mann. Har selv hatt trekant, snakker mye med kompiser om sex, har aldri hørt tale om at det er beveggrunnen for trekant mfm. Det er jo en form for cucking du beskriver? Mer vanlig trekant MFM, eller "stag/vixen" og ikke nødvendigvis cucking som er ydmykelse av mannen/kjæresten mens damen har sex med en "bull". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #59 Del Skrevet 20. september 2024 Tenker kanskje det bør jobbes med selvtilliten før man oppsøker slike steder. Det er ikke akkurat "sexy" om man blir så usikker at man må rådføre seg om sin egen penis. Anonymkode: ae455...37b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #60 Del Skrevet 21. september 2024 AnonymBruker skrev (På 17.9.2024 den 21.13): Jeg hadde mine runder på sexklubb tilbake i tid, var alle mulige forskjellige størrelser på peniser der. Jeg unngikk samleie med de største og de minste, for jeg var allerede da ei voksen dame med preferanser. 14 cm er en fungerende størrelse for meg. Anonymkode: 4f342...b6f Du har nok et poeng, min er 16 cm og noen damer synes den er i største laget. Anonymkode: bf53d...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå