AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #1 Skrevet 17. september 2024 Jeg skriver "bank" i hermetegn, siden dette gjelder Ferratum, som jeg dessverre har kredittlån hos, tatt opp i et svakt øyeblikk... Men men... I dag fikk jeg en sms fra denne banken, som sier følgende: "Hei! Nå feirer vi! Med koden "september" får du 30% rabatt på rentesatsen din i én måned. Koden er gyldig frem til 30.9.2024." Stod ikke mer enn dette, annet enn en link for innlogging. Jeg tenkte dette var positivt, og logget meg inn for å aktivere rabatten - men skjønte ikke hvor jeg kunne gjøre det. Jeg kontaktet da kundeservice på chat, og bad om veiledning for å aktivere rabatten. Da informerte de meg om at denne rabatten får jeg kun dersom jeg gjør et uttak fra kontoen... Jeg svarte at dette stod det ingenting om i meldingen jeg mottok, og at jeg følte meg villedet. Orket ikke vente på svaret deres, som sikkert bare ville vært et svada autosvar, og forlot chatten. Men kan noen si meg om dette faktisk er lov...? Når jeg får en mld som sier nøyaktig det jeg skrev ovenpå; har jeg ikke da egentlig rett på å kreve at banken gir meg den markedsførte rabatten, uten å kreve at jeg gjør et uttak? Anonymkode: 28af8...87c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå