Gå til innhold

Om Neymar ikke filmet og smilte mer, ville han blitt likt like mye som Ronaldinho?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om Neymar  ikke filmet og smilte mer, ville han blitt likt like mye som Ronaldinho?

Er to ganske like spillere. Begge har flotte finter og begge er glad i å feste.  Nå måtte Neymar konkurrere mot Messi og Ronaldo så konkurransen om oppmerksomheten var hardere.  Men Ronaldinho var jo aldri en ekstrem målscorer han helle. Det var hvordan han lekte med ballen og smilet hans som gjorde han populær. 

Anonymkode: 402d4...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ronaldinho er etter min mening tidenes beste, rent ferdighetsmessig. En teknikk av en annen verden, som verken Messi eller Ronaldo er i nærheten av.

Messi må ha ballen på bakken for å vise teknikken. Ronaldo på sitt beste var veldig bra, men ikke Ronaldinho-nivå.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yellow Eye skrev (15 timer siden):

Neymar når ikke Ronaldinho opp til kneskålene. 

DelvisPresley skrev (13 timer siden):

Ronaldinho er etter min mening tidenes beste, rent ferdighetsmessig. En teknikk av en annen verden, som verken Messi eller Ronaldo er i nærheten av.

Messi må ha ballen på bakken for å vise teknikken. Ronaldo på sitt beste var veldig bra, men ikke Ronaldinho-nivå.

Jeg tror som sagt at om Neymar hadde virket mer sympatisk så hadde han blitt likt på lik linje med Ronaldinho. Nå hadde Neymar større konkurranse siden han var på samme tid som Messi og Ronaldo og akkurat de to var det umulig å konkurrere med da de var på topp. Da de scoret 50  og nesten 50 mål i sesongen. 

Men Neymar hadde en ekstrem teknikk og var flashy på samme måte som Ronaldinho. Neymar scoret flere mål også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at Neymar ble anklaget for voldtekt i 2019 ble han aldri den samme fotballspilleren igjen. Tror det gjorde noe med han. Ble en sint og bitter mann. Noe som er forståelig. 
Forøvrig ble kvinnen som anklaget han for voldtekt senere siktet for utpressing. Voldtektsanklagen var falsk og hun (og eksmannen) trodde de skulle klare å tjene penger på Neymar. 

Anonymkode: 5cd8f...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Etter at Neymar ble anklaget for voldtekt i 2019 ble han aldri den samme fotballspilleren igjen. Tror det gjorde noe med han. Ble en sint og bitter mann. Noe som er forståelig. 
Forøvrig ble kvinnen som anklaget han for voldtekt senere siktet for utpressing. Voldtektsanklagen var falsk og hun (og eksmannen) trodde de skulle klare å tjene penger på Neymar. 

Anonymkode: 5cd8f...0a1

Takk, det var jeg ikke klar over. Enig i at det er forståelig at han ble sint og bitter mann. Tenker uansett at Ronaldinho hadde temmelig kort karriere som verdens beste spiller. Så Neymar burde fortsatt kunne konkurrere mot Ronaldinho selv om Neymars karriere ble forkortet blant annet av falsk voldtektsanklage. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DelvisPresley skrev (På 19.9.2024 den 20.39):

Enig i dette. Han scoret ikke mest, men hadde helt klart best skills med ballen. 

Vil sammenligne han med Muhammed ali I boksing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (2 minutter siden):

Enig i dette. Han scoret ikke mest, men hadde helt klart best skills med ballen. 

Vil sammenligne han med Muhammed ali I boksing.

Hva mener du er likhetene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronaldinho var fantastisk, blant mine top fem spillere av de jeg har sett spille. 

Endret av Yellow Eye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva mener du er likhetene?

De var ikke best men likevel størst. Og de hadde mest karisma innenfor sporten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (8 timer siden):

De var ikke best men likevel størst. Og de hadde mest karisma innenfor sporten

Skjønner! Det var god sammenligning.

Yellow Eye skrev (11 timer siden):

Ronaldinho var fantastisk, blant mine top fem spillere av de jeg har sett spille. 

Høydepunktene var helt fantastiske.  Digger rumperiste-målet:
https://www.youtube.com/watch?v=fygu4KrxJqc&ab_channel=UEFA

Og frisparket mot England:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (På 19.9.2024 den 20.39):

Ronaldo kuttet også tidlig ut driblingen. De overstegsfintene han var kjent for i starten av karrieren kuttet han ut. Ronaldo sa også at han skjønte selv at det viktigste var å score mål og ikke å vise frem fintene. 

Hazard da han var på topp var også en eksepsjonell dribler. 

Anonymkode: 58c1f...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...