AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #21 Del Skrevet 17. september 2024 Har alltid fått telefon av arbeidsgiver. Billigere med utdannelse..... Anonymkode: d49c6...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #22 Del Skrevet 17. september 2024 Mener det er onecall som har rentefri nedbetaling. Altså du kjøper mobil på nedbetaling men betaler ikke en krone i rente. Check it out! Anonymkode: 25c3c...e34 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #23 Del Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mener det er onecall som har rentefri nedbetaling. Altså du kjøper mobil på nedbetaling men betaler ikke en krone i rente. Check it out! Anonymkode: 25c3c...e34 Tusen takk!! Anonymkode: 63e77...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #24 Del Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Om jeg tar nedbetaling så blir det vell dyrere pga renter? Nei, mange selskap tilbyr rentefri nedbetaling. Personlig hadde jeg ikke gidda å spare til ny mobil. Hadde spart opp en så stor bufferkonto jeg klarte, og når jeg trengte mobil hadde jeg tatt derfra ELLER kjøpt på rentefri nedbetaling. Anonymkode: 1c5dd...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #25 Del Skrevet 18. september 2024 Å spare 7 år for å få råd til en overpriset iPhone høres ut som oppskriften på en økonomisk tragedie som kunne ha vært handlingen i en deprimerende film. Anonymkode: bfc96...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #26 Del Skrevet 20. september 2024 AnonymBruker skrev (På 17.9.2024 den 19.31): Mener det er onecall som har rentefri nedbetaling. Altså du kjøper mobil på nedbetaling men betaler ikke en krone i rente. Check it out! Anonymkode: 25c3c...e34 Når TS ikke kan spare mer enn 200 i mnd på ny mobil, vil budsjettet sprekke totalt… Anonymkode: 06bbf...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå