Gå til innhold

Samsung S24+ kommer med vibreringsvarsel hver gang jeg bruker snap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er sååå irriterende, og jeg skjønner ikke hvorfor mobilen plutselig begynner å vibrere hvert sekund mens jeg er inne på snap - og av og til på andre apper også.

Det kommer et lite grønt lys til høyre for batteriikonet oppe til høyere, og så vibrerer den en gang hvert sekund.....har prøvd å fjerne varsellyder, systemlyder, etc, INGENTING fungerer.

For noen mnder siden skjedde det samme, men da fant jeg ut at det var en billettapp fra Frankrike, som jeg nylig hadde installert, som prøvde å sende meg varsler hele tiden, som var årsaken, så slettet appen og så ble det borte.

Nå har jeg kun installert Finn-appen for 3 dager siden, men har forsøkt å slette den, det hjalp ikke.

Noen som har opplevd det samme og kan komme med en løsning?

Sletter jeg snap, forsvinner det, men jeg vil jo ha snap...!!

Blir sprø av dette.....

Anonymkode: 50989...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg ser er at i tillegg til det grønne blinket til høyre for batteri ikonet, så kommer posisjons ikonet opp samtidig til venstre for batteri ikonet.

Noen som har forsøkt å slå av stedsposisjoner totalt?

Ser ut som det har noe med det å gjøre, men da kan man jo ikke bruke google maps eller finne enheten om man mister den......

Anonymkode: 50989...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

 

Hvis du tror det kan være stedsposisjon som er årsaken, har du prøvd å slå det av kun for Snapchat? På innstillinger, apptillatelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniff76 skrev (1 time siden):

Hvis du tror det kan være stedsposisjon som er årsaken, har du prøvd å slå det av kun for Snapchat? På innstillinger, apptillatelser.

Ja, det hjelper ikke i det hele tatt, tror det er siste systemoppdatering som har en bug, da det fungerer greit på en annen mobil med eldre versjon....

Anonymkode: 50989...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problem. Har du bankkort på mobilen, ta det bort. Det funka, men aner ikke hvorfor.

Anonymkode: a5892...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har same problem. Har prøvd å slå av all vibrering på alle innstillingar eg kan finne, utan at det funkar. 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hadde samme problem. Har du bankkort på mobilen, ta det bort. Det funka, men aner ikke hvorfor.

Anonymkode: a5892...fd6

Prøvde å avinstallere app no, men hjalp ikkje det heller. 

 

Trur det må vere bug på siste oppdatering frå Android - eller Snapchat, ja, så håper dei kjem med oppdatering raskt!

 

Redigert for å legge til ord.

Endret av Frøken Mitzi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også stadige vibreringer på samsung s21, det kom i løpet av de siste dagene.

Det er hver gang jeg åpner telefonen, men også når jeg åpner en del apper. Å skru av alt av vibrering hjelper ikke.

Anonymkode: ca203...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akuratt til å lage nytt emne for å spørre om d samme.. jeg har S22 og hver gang jeg åpne tlf plinger det konstant, og lokaliserings-symbolet blinker.

Anonymkode: 067ec...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...