Gå til innhold

Keratin behandling


*nordby*

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd dette? Jeg har krusete hår, og ønsker å bli kvitt det. Når jeg har rettet ut håret blir håret krusete med en gang det er fuktighet i lufta. Virker keratinbehandling for dette, og i så fall hvor lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*nordby* skrev (4 minutter siden):

Noen som har prøvd dette? Jeg har krusete hår, og ønsker å bli kvitt det. Når jeg har rettet ut håret blir håret krusete med en gang det er fuktighet i lufta. Virker keratinbehandling for dette, og i så fall hvor lenge?

Ja. Må gjentas minimum hvert halvår.

Men dette er "nytt" og du bør være klar over at svært mange sterke kjemikalier er kreftfremkallende. 

Anonymkode: 144aa...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får tak i "utenlandsk" så har det veldig god effekt. Mitt er fortsatt nesten glatt og uten krus snart ett år etter siste. De du får i Norge har ikke formaldehyd og denne gir sterkere effekt. Har tatt min helt lovlig på salong, men hos en fra østeuropa som handler derfra. Vet ikke om du får det andre steder. Kan anbefale https://www.luxushair.com/no/harpleie/keratin-behandling?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI46vxn77JiAMV9GCRBR1NEwwYEAAYASAAEgK2PPD_BwE til hjemmebruk. Ikke fullt så sterk effekt, men virker og håret blir glattere i lang tid. Drøy i bruk. 

Anonymkode: 0bb57...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du får tak i "utenlandsk" så har det veldig god effekt. Mitt er fortsatt nesten glatt og uten krus snart ett år etter siste. De du får i Norge har ikke formaldehyd og denne gir sterkere effekt. Har tatt min helt lovlig på salong, men hos en fra østeuropa som handler derfra. Vet ikke om du får det andre steder. Kan anbefale https://www.luxushair.com/no/harpleie/keratin-behandling?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI46vxn77JiAMV9GCRBR1NEwwYEAAYASAAEgK2PPD_BwE til hjemmebruk. Ikke fullt så sterk effekt, men virker og håret blir glattere i lang tid. Drøy i bruk. 

Anonymkode: 0bb57...553

Så flott, tusen takk! Kan jeg spørre om hvor salongen du har vært på er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...