nallemaja Skrevet 22. februar 2006 #1 Skrevet 22. februar 2006 Hei. I min tro på at jeg var litt flink på data har jeg klart å rote til eposten min, på microsoft office outlock. Nå får jeg ikke lest meldingene ordentlig, og det er fryktelig irriterende. Det er akkurat som "hemmelig skrift", det eneste som vises er linker til nettsidere og epostadresser, ellers er det bare hvitt, men hvis jeg høyreklikker og merker alt så kommer skrifta fram. MEN DET SKAL JO IKKE VÆRE SLIK! Er det noen her som kan hjelpe meg med å finne feilen. Sikkert bare en liten innstillingsendring som må til, men jeg finner ikke ut hva som gjør det!
Cata Skrevet 22. februar 2006 #2 Skrevet 22. februar 2006 Bare en gjetning - men...kan du ha kommet borti knappen for redigering av font, og satt den til å skrive hvite bokstaver? (Vet ikke om det er mulig altså.)
nallemaja Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2006 Hadde det bare vært så vel så! Jeg prøvde å finne ut om det kunne være noe sånt, men jeg styrer jo ikke skriftfargen til avsenderne? Skjønner ikke hva jeg har gjort!
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #4 Skrevet 24. februar 2006 he,he. Du kan faktisk styre skriftfargen til avsenderen :enig_anim:
nallemaja Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2006 hvordan gjør jeg det da? og hvordan forandrer jeg det?
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #6 Skrevet 24. februar 2006 Jeg vet ikke hvordan jeg gjorde det. Men nå er problemet at jeg ikke får forandra skriftfargen til avsenderen. Samme skrift og farge når jeg skriver, når jeg mottar og når jeg videresender
nallemaja Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2006 sukk... fant ikke ut av problemet, og nå har jeg rett og slett tatt i bruk den gamle outlock express og er fornyd med den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå