AnonymBruker Skrevet 17. september #1 Del Skrevet 17. september 2 av mine nære venner har nå blitt gravid ved uhell. 2 andre har blitt gravid på første forsøk. merker at jeg blir sint og lei meg av dette. selvfølgelig ikke forran de, er jo ikke deres feil. men føler som et stikk hver eneste jævla gang. Nå har ikke vi akkurat prøvd i flere år heller da, vi ville vente til vi hadde funnet oss en god rutine etter bryllup og reise osv. men når har det gått over ett år med, termometer, mensen-apper, eggløsningstest, graviditetstest, fertilitersskjekker, medisiner. alt. er bare lei og syns egentlig det er jævla urettferdig. ja kommer ikke noe konstruktivt ut av dette, måtte bare lufte følelsene mine Anonymkode: 6dbe2...836 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #2 Del Skrevet 17. september Det er forståelig at du synes dette er en påkjenning. Men bra du ikke viser det til venninnene. Forresten er det vel på tide med en (ny) utredning hos lege for dere? Anonymkode: c31f3...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #3 Del Skrevet 17. september Det er alltid lov å bli lei seg ❤️ Anonymkode: 7a511...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #4 Del Skrevet 17. september Føler med deg. Over et år her også og vi har måttet ty til ivf. Ingenting galt. På utsiden er jeg laid-back og glad på alles vegne, når jeg er alene for meg selv er jeg en bitter, krokrygget gnom som bare vil sitte i sumpen min og frese til alle gravide kvinner jeg ser. Anonymkode: d7d05...3f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #5 Del Skrevet 17. september Nei overhode ikke drittsekk. Helt normalt å føle det slik. Anonymkode: 45163...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå