AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #1 Skrevet 17. september 2024 Har fått ptsd etter innbrudd får en stund siden på natten tror jeg. Våkner av at jeg gjenopplever det og kan ikke bevege meg. Lytter stresset helenatten og får ikke sove. Nå på toppen av det hele har det vært folk på loftet der jeg leier siden morgen i dag nesten ( går ikke gjennom min inngang som jeg vet hvertfall) lydene stresser meg og jeg vill egentlig bare sove. Tips til og få roet angsten og det så jeg får sove? Anonymkode: b2490...70a
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #2 Skrevet 17. september 2024 Du kan for eksempel låse soveromsdøren din en periode, til det roer seg. Da har du mer kontroll. Anonymkode: a6307...097
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #3 Skrevet 17. september 2024 Er du diagnostisert eller har du bare fått deg en støkk? Anonymkode: 43e03...d7c
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #4 Skrevet 17. september 2024 Flytt en plass hvor du føler deg trygg hvis det er så gale. Å ikke gjøre noe er bare dumt. Tror det var Dagbladet som skrev en artikkel nettopp om at leieprisene var gått ned, så du kan nok finne deg en rimelig bolig da! hehe Anonymkode: 202a4...95a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå