Gå til innhold

Jeg er aldri ensom. Problem?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk kommenterer det. Sier at jeg sikkert er ensom. Kommer slike kommentarer i sammenheng med at jeg er singel og klarer meg mange dager alene. Mutters alene! Og jeg elsker det. Jeg henger jo med i verden på internett, er ikke helt under en stein. 

Men etter så mye påpekninger, så har jeg begynt å lure på om det er noe galt med meg? Har jeg en diagnose liksom? 

Anonymkode: 54fd3...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Du trives i eget selskap. Akkurat det samme gjør jeg. Jeg ser på det som en velsignelse. 

Anonymkode: e594b...898

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei. Du trives i eget selskap. Akkurat det samme gjør jeg. Jeg ser på det som en velsignelse. 

Anonymkode: e594b...898

Jeg har også alltid sett på det som noe positivt. Er slik jeg får energi og klarer slappe skikkelig av 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være ensom omringet av mennesker også. Det er en følelse, ikke noe mer.

Anonymkode: 65bf6...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme båt! Tror ikke folk forstår at jeg liker å være alene, jeg har bøker, musikk og internett, følger med på nyheter hver dag.De mener jeg må finne meg en ny mann, men nei takk, det blir ikke aktuelt! Jeg trives i den lille leiligheten, føler meg ikke ensom!

Anonymkode: 81149...ffc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Folk kommenterer det. Sier at jeg sikkert er ensom. Kommer slike kommentarer i sammenheng med at jeg er singel og klarer meg mange dager alene. Mutters alene! Og jeg elsker det. Jeg henger jo med i verden på internett, er ikke helt under en stein. 

Men etter så mye påpekninger, så har jeg begynt å lure på om det er noe galt med meg? Har jeg en diagnose liksom? 

Samme her. Har barn da,men elsker hvert minutt jeg har ALENE. På julaften dette året skulle egentlih bli min første jul helt alene,men har fått kjæreste. Poenget er at jeg kunne vært alene jeg. Stortrives. Mennesker tapper meg for energi. 

Anonymkode: d7888...f2d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mye alene. Har hunder da. Veldig godt å slippe folk. Hilsen evig lykkelig singel

Anonymkode: e5950...ef3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...