Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Boetica skrev (1 time siden):

Terje Johansen het han, forsvant fra Muskö. 

tusen takk!

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åsted Norge funker ikke på play. Har vært på jobb og skulle se. Flere med problemer?

• Liker 1
Skrevet

Ja det kom melding på vanlig tv, at sendingen utgår pga tekniske problemer 😊

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, nyheter på tv2 nå 😅Jeg jobber kveld, så bruker å slappe av med Åsted Norge etter jobb.Er på jobb første delen, så pleier å se det i en smell.

Skrevet

Det er nå,da, så virker som de fikk retta opp i det😅

Skrevet
Jokke89 skrev (53 minutter siden):

Åsted Norge funker ikke på play. Har vært på jobb og skulle se. Flere med problemer?

Du må ha tillegg for direkte tv på tv2 play, så hvis du ikke har det, må du vente til direktesendingen er over, før det blir lagt ut.

Skrevet

Har beste tv2play jeg. Dyreste. Pleier aldri å ha problem med å se selv om direktesendingen pågår ☺️

Skrevet

Har Disney+ utenom og så smart som jeg er. Hatt siden det kom. Årsabo. Burde vel si opp . Det er jo inkludert i play 🤣

Skrevet

Så jeg har direkte tv. Virker som det var tekniske problemer i dag rett og slett.

• Liker 1
Gjest FrikkeFrreda
Skrevet

jeg tror tv 2 hadde noen tekniske problemer i går kveld.

På vanlig lineær TV også.     

Skrevet

Veldg gøy med en hel side med klaging på tv2 play. Tusen takk. 

• Liker 2
Skrevet
Jokke89 skrev (21 timer siden):

Så jeg har direkte tv. Virker som det var tekniske problemer i dag rett og slett.

Ja, leste det på nettsidene til tv2 etterpå, så du har rett i det.

• Hjerte 1
Skrevet

Synes den nye føljetongen om Ola Dan er spennende. Bivirkningene av amytal: oppkast, inkontinens, kløe ligner jo på det som de observerte på rommet hans, og selv om de ifølge obduksjonen ikke fant spor av amytal i blodet hans kan det, som Holst sa, vært brukt lignende preparater det ikke ble testet for eller at informasjon ble holdt tilbake i rapporten ettersom verken rettsmedisinere eller politi var til stedet under obduksjonen, kun lege. Men en kan jo også lure på hvorfor han ikke prøvde å komme seg ut  av rommet i løpet av så mange dager, hvis han ikke var innelåst, og hvis han var innelåst, hvorfor ropte han ikke om hjelp eller prøvde å komme seg ut vinduet bare kanskje banket på radiatoren? 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Grüner skrev (34 minutter siden):

Synes den nye føljetongen om Ola Dan er spennende. Bivirkningene av amytal: oppkast, inkontinens, kløe ligner jo på det som de observerte på rommet hans, og selv om de ifølge obduksjonen ikke fant spor av amytal i blodet hans kan det, som Holst sa, vært brukt lignende preparater det ikke ble testet for eller at informasjon ble holdt tilbake i rapporten ettersom verken rettsmedisinere eller politi var til stedet under obduksjonen, kun lege. Men en kan jo også lure på hvorfor han ikke prøvde å komme seg ut  av rommet i løpet av så mange dager, hvis han ikke var innelåst, og hvis han var innelåst, hvorfor ropte han ikke om hjelp eller prøvde å komme seg ut vinduet bare kanskje banket på radiatoren? 

Og hvis noen andre som bodde på samme kaserne hørte merkelige lyder, så kan man vel lure på hvorfor ingen av dem gikk for å undersøke hva som foregår? Eventuelt si fra til en eller annen sjef eller noe, sånn at noen kunne gå og undersøke om alt var i orden.                                 

Samme med folk som for eksempel skulle vaske soverommene der, og hvis de hørte merkelige lyder så bare gikk de sin vei. I stedet for å vaske ferdig, eller se ifra til noen om hva de hadde sett og hørt.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han døde nok som en helt ,  med tanke på den begravelsen han fikk.

Skrevet
Jokke89 skrev (2 minutter siden):

Med mindre det var en dekkoperasjon for å skjule hva som egentlig skjedde. Det ble vel antydet at det kunne ha vært et eksperiment som gikk helt galt, men vi får neppe vite sannheten. 

Skrevet

Når Forsvaret vil holde noe hemmelig, forblir det fort hemmelig. 

• Liker 1
Skrevet
Jokke89 skrev (47 minutter siden):

Horst mener det kunne være for å kompensere for og dekke over noe som gikk galt.

• Liker 2
Skrevet

Kan jo være sånn. Han Ragge Løkkeberg har jeg sett i bilgrupper på Facebook. Tro hva som har skjedd med han.

Skrevet

Ser ut som det er problemer i kveld og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...