miniomelett Skrevet 8. oktober #41 Skrevet 8. oktober Boetica skrev (1 time siden): Terje Johansen het han, forsvant fra Muskö. tusen takk! 1
Jokke89 Skrevet 27. oktober #42 Skrevet 27. oktober Åsted Norge funker ikke på play. Har vært på jobb og skulle se. Flere med problemer? 1
Høstfjellet Skrevet 27. oktober #43 Skrevet 27. oktober Ja det kom melding på vanlig tv, at sendingen utgår pga tekniske problemer 😊 1
Jokke89 Skrevet 27. oktober #44 Skrevet 27. oktober Ja, nyheter på tv2 nå 😅Jeg jobber kveld, så bruker å slappe av med Åsted Norge etter jobb.Er på jobb første delen, så pleier å se det i en smell.
Jokke89 Skrevet 27. oktober #45 Skrevet 27. oktober Det er nå,da, så virker som de fikk retta opp i det😅
Grüner Skrevet 27. oktober #46 Skrevet 27. oktober Jokke89 skrev (53 minutter siden): Åsted Norge funker ikke på play. Har vært på jobb og skulle se. Flere med problemer? Du må ha tillegg for direkte tv på tv2 play, så hvis du ikke har det, må du vente til direktesendingen er over, før det blir lagt ut.
Jokke89 Skrevet 27. oktober #47 Skrevet 27. oktober Har beste tv2play jeg. Dyreste. Pleier aldri å ha problem med å se selv om direktesendingen pågår ☺️
Jokke89 Skrevet 27. oktober #48 Skrevet 27. oktober Har Disney+ utenom og så smart som jeg er. Hatt siden det kom. Årsabo. Burde vel si opp . Det er jo inkludert i play 🤣
Jokke89 Skrevet 27. oktober #49 Skrevet 27. oktober Så jeg har direkte tv. Virker som det var tekniske problemer i dag rett og slett. 1
Gjest FrikkeFrreda Skrevet 28. oktober #50 Skrevet 28. oktober jeg tror tv 2 hadde noen tekniske problemer i går kveld. På vanlig lineær TV også.
MalloryK Skrevet 28. oktober #51 Skrevet 28. oktober Veldg gøy med en hel side med klaging på tv2 play. Tusen takk. 2
Grüner Skrevet 28. oktober #52 Skrevet 28. oktober Jokke89 skrev (21 timer siden): Så jeg har direkte tv. Virker som det var tekniske problemer i dag rett og slett. Ja, leste det på nettsidene til tv2 etterpå, så du har rett i det. 1
Grüner Skrevet 28. oktober #53 Skrevet 28. oktober Synes den nye føljetongen om Ola Dan er spennende. Bivirkningene av amytal: oppkast, inkontinens, kløe ligner jo på det som de observerte på rommet hans, og selv om de ifølge obduksjonen ikke fant spor av amytal i blodet hans kan det, som Holst sa, vært brukt lignende preparater det ikke ble testet for eller at informasjon ble holdt tilbake i rapporten ettersom verken rettsmedisinere eller politi var til stedet under obduksjonen, kun lege. Men en kan jo også lure på hvorfor han ikke prøvde å komme seg ut av rommet i løpet av så mange dager, hvis han ikke var innelåst, og hvis han var innelåst, hvorfor ropte han ikke om hjelp eller prøvde å komme seg ut vinduet bare kanskje banket på radiatoren? 2 2
Hakkespett1 Skrevet 28. oktober #54 Skrevet 28. oktober Grüner skrev (34 minutter siden): Synes den nye føljetongen om Ola Dan er spennende. Bivirkningene av amytal: oppkast, inkontinens, kløe ligner jo på det som de observerte på rommet hans, og selv om de ifølge obduksjonen ikke fant spor av amytal i blodet hans kan det, som Holst sa, vært brukt lignende preparater det ikke ble testet for eller at informasjon ble holdt tilbake i rapporten ettersom verken rettsmedisinere eller politi var til stedet under obduksjonen, kun lege. Men en kan jo også lure på hvorfor han ikke prøvde å komme seg ut av rommet i løpet av så mange dager, hvis han ikke var innelåst, og hvis han var innelåst, hvorfor ropte han ikke om hjelp eller prøvde å komme seg ut vinduet bare kanskje banket på radiatoren? Og hvis noen andre som bodde på samme kaserne hørte merkelige lyder, så kan man vel lure på hvorfor ingen av dem gikk for å undersøke hva som foregår? Eventuelt si fra til en eller annen sjef eller noe, sånn at noen kunne gå og undersøke om alt var i orden. Samme med folk som for eksempel skulle vaske soverommene der, og hvis de hørte merkelige lyder så bare gikk de sin vei. I stedet for å vaske ferdig, eller se ifra til noen om hva de hadde sett og hørt. 2 1 1
Jokke89 Skrevet 28. oktober #55 Skrevet 28. oktober Han døde nok som en helt , med tanke på den begravelsen han fikk.
NordicViking Skrevet 28. oktober #56 Skrevet 28. oktober Jokke89 skrev (2 minutter siden): Han døde nok som en helt , med tanke på den begravelsen han fikk. Med mindre det var en dekkoperasjon for å skjule hva som egentlig skjedde. Det ble vel antydet at det kunne ha vært et eksperiment som gikk helt galt, men vi får neppe vite sannheten.
Jokke89 Skrevet 28. oktober #57 Skrevet 28. oktober Når Forsvaret vil holde noe hemmelig, forblir det fort hemmelig. 1
Grüner Skrevet 28. oktober #58 Skrevet 28. oktober Jokke89 skrev (47 minutter siden): Han døde nok som en helt , med tanke på den begravelsen han fikk. Horst mener det kunne være for å kompensere for og dekke over noe som gikk galt. 2
Jokke89 Skrevet 4. november #59 Skrevet 4. november Kan jo være sånn. Han Ragge Løkkeberg har jeg sett i bilgrupper på Facebook. Tro hva som har skjedd med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå