Gå til innhold

ÅSTED NORGE

Fantorangen-Oslo

Anbefalte innlegg

Er det flere som ser på Åsted Norge? 

Blir både oppgitt og trist når jeg ser ÅSTED NORGE. Hva er det ikke noen folk får seg til å gjøre. Det finnes absolutt ingen skrupler. 

Spesielt mot eldre og sårbare. 

Det er mange hendelser jeg tenker på men i kveld spesielt den hendelsen i heisen hvor mannen går etter de eldre damene i heisen og later som han gir de et falsk halssmykke i gave og samtidig tar av det ekte gullkjedet Karen har på seg. Distraksjon. Ser han går rett tilbake i en eksklusiv Audi like etterpå, så det kan virke som det var planlagt (?).   

Så fikk vi også se han som gikk inn på lageret i mobil- og ipadbutikken i Kr.Sand mens kompisen distraherte den ansatte med å spørre om hjelp slik at det var bare for han andre å gå inn på lageret og forsynes seg grovt og hive i vesken han hadde på skulderen. De gikk også inn en annen butikk like etter og gjorde det samme. 

Heldigvis har Åsted Norge nå begynt å fjerne sladding av personer slik at vi kan se hvem som er i bildet. Med det håper jeg alle som kan ha kjennskap til personene de viser som utfører disse hendelsene tar kontakt med Åsted Norge og tipser de ❤️ Det kan fort være naboen din, noen med barn i samme bhg som dere eller en kunde på bensinstasjon/treningssenteret/kebabsjappa e.l. Folk er jammen frekkere enn lusa!

TIPS ÅSTED NORGE HER: 

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg ser på Åsted Norge hver uke når det går. Er endel mennesker uten tanke for andre enn seg selv, men heldigvis så er de i fåtall.

Synes det er veldig spennende med Han Frode som forsvant i 1974. Idag ble det funnet noe som kan være spor etter han i Brasil, så neste uke får vi vite mer. Jeg skulle helst ha visst alt med en gang da ☺️ Men en veldig spennende sak.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser resultatet av åpne grenser, som ikke fungerer i heletatt. På tide å innføre gresekontroll, så visum i form av trist eller arbeidsvisum. Det må være vanskeligere å komme in i et land.

Norge er et mekka for kriminelle, lave straffer og greit å sone her er det også.

Hvorfor skal Norge fylle opp fengsler med folk som er ikke skal være her?

https://www.ssb.no/sosiale-forhold-og-kriminalitet/kriminalitet-og-rettsvesen/artikler/1-av-3-i-varetekt-var-ikke-bosatt-i-norge

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knitalong skrev (13 timer siden):

Jeg ser på Åsted Norge hver uke når det går. Er endel mennesker uten tanke for andre enn seg selv, men heldigvis så er de i fåtall.

Synes det er veldig spennende med Han Frode som forsvant i 1974. Idag ble det funnet noe som kan være spor etter han i Brasil, så neste uke får vi vite mer. Jeg skulle helst ha visst alt med en gang da ☺️ Men en veldig spennende sak.

Frode saken er spennende.  Men blir forvirret.. om Frode er 63 i dag. Hvor gammel er besteforeldrene som var med i episode 1 da? For de var ikke Foreldrene hans? Hun sa Frode gikk opp veien å det var det siste de så av Frode.. å at foreldre hans kjørte 10 minutter etter at Frode hadde gått. Men hadde ikke sett han etter veien..  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (2 timer siden):

Frode saken er spennende.  Men blir forvirret.. om Frode er 63 i dag. Hvor gammel er besteforeldrene som var med i episode 1 da? For de var ikke Foreldrene hans? Hun sa Frode gikk opp veien å det var det siste de så av Frode.. å at foreldre hans kjørte 10 minutter etter at Frode hadde gått. Men hadde ikke sett han etter veien..  

Det var ikke besteforeldre, det var tanta og onkelen hans. 
Frodes mor lever fremdeles. Må være hinsides tøft for familien.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (10 timer siden):

Ja, den saken er ganske spennende. Men det tok ikke lang tid fra dette bildet fra Brasil dukket opp til det ble funnet flere feil. Da kan man ikke utelukke at det kan være en form for datidens identitetstyveri. Man kan lese mer om dette i en artikkel hos TV2. 

https://www.tv2.no/nyheter/Åsted-norge/frode-forsvant-for-femti-ar-siden-na-har-det-dukket-opp-nye-spor/17010443/

Vi får se hva de finner ut når de reiser til Brasil. 

....

Fra TV2:

17015293.webp?imageId=17015293&width=978

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes føljetongene de har er de mest spennende slik som «saken om Frode», «Teddybjørnmannen» og «Babyen i containeren».

Endret av Grüner
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (På 3.10.2024 den 23.05):

Jeg synes føljetongene de har er de mest spennende slik som «saken om Frode», «Teddybjørnmannen» og «Babyen i containeren».

Det er jeg enig i :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har funnet ut at de sekundene det kommer reklame om frodesaken dagene før. Er det du faktisk får se i åsted norge.

Om du glemmer programmet i 2-3  uker, så spinnes det fortsatt på det samme. Du går ikke glipp av noe.

Nå  trenger jeg ikke å følge med før siste episode av åsted norge. Muligens da kommet et hakk lengre?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I folkeregisteret er Frode registrert som Frode Fahle Michaelsen. Vi får vite at hans biologiske far aldri var inne i bildet, og i forrige episode får vi endog høre at Frode har en ukjent biologisk far. Så hvor kom navnet Michaelsen fra dersom man ikke vet hvem som er Frodes biologiske far? Frodes mor må vel nesten ha en viss anelse om hvem som kan være Frodes biologiske far. Hvor var i så fall denne personen på den tiden? Er han blitt sjekket ut av saken? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (10 timer siden):

Har funnet ut at de sekundene det kommer reklame om frodesaken dagene før. Er det du faktisk får se i åsted norge.

Om du glemmer programmet i 2-3  uker, så spinnes det fortsatt på det samme. Du går ikke glipp av noe.

Nå  trenger jeg ikke å følge med før siste episode av åsted norge. Muligens da kommet et hakk lengre?

Det er altså 3 min med hva som skjedde sist, par minutter nytt, 3min med hva som skjer neste gang. Herregud så tørt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...