Gå til innhold

Hvor kan jeg finne en ikke proff til å spille musikk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man vil ha litt billigere frisør og ikke er sånn suuper nøye kan man jo gå til en lærling. Jeg har hørt barn på tidlig barneskole spille helt nydelig på strykeinstrumenter. Men jeg føler meg ikke helt komfortabel med å spørre et barn om å spille i bryllupet da jeg ikke kjenner de så godt. Men er det noen som har ideer til hvor man kan komme i kontakt med noen som liker å spille, men ikke spiller profesjonelt? En som selvsagt skal få betalt! Men en som ikke har like imponerende cv som de som tar seg veldig godt betalt da. Kan jeg ringe kulturskolen liksom eller hva gjør man? Er hovedsakelig intr i en som kan spille fiolin. 

Anonymkode: 99986...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs jo om det er et spesielt instrument du tenker på, kan jo være et av de eldre medlemmene i det lokale skolekorpset kunne være en kandidat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beliis skrev (4 minutter siden):

Spørs jo om det er et spesielt instrument du tenker på, kan jo være et av de eldre medlemmene i det lokale skolekorpset kunne være en kandidat?

Vedkommende ser etter noen som kan spille fiolin, noe det vanligvis ikke er så mange i skolekorps som spiller.

Men folk som spiller fiolin på hobbybasis finnes det mange av, både yngre og eldre.

AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 21.12):

Er hovedsakelig intr i en som kan spille fiolin. 

Anonymkode: 99986...896

Anonymkode: df8c2...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bor nært et universitet som driver med musikkutdanning finner du gode musikere der.

Anonymkode: 832d0...9eb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kontakte musikklinje ved videregående eller kulturskolen. 

Men husk at prisen du betaler ikke bare er for oppmøte og spillingen i kirken. Du betaler også for forberedelsene . Dvs tiden det tar å øve i forkant. Mulig må fiolinisten gå til innkjøp av noter,dersom du ønsker noe vedkommende ikke har ifra før. I tillegg må du beregne skyss. Et ungt menneske har ikke lappen og er avhengig av kollektiv transport. Skyss må beregnes uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...