mee mee Skrevet 22. februar 2006 #1 Skrevet 22. februar 2006 jeg bare lurer på en ting.. jeg bruker skjeldent eyeliner, men når jeg bruker den så bruker jeg på nedre del an øyet. jeg får rett å slett ikke til å legge på øvre del, det blir bare masse hakk. noen som vet hvordan jeg skal klare det?
Våken Skrevet 22. februar 2006 #2 Skrevet 22. februar 2006 Om du legger små korte streker får du en myk linje, prøv det. Jeg synes ihvertfall det er penere (og lettere å få til) enn en skarp linje. Lykke til
mee mee Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2006 noen som vet om en bra, og ikke for dyr, men enkel og legge?
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2006 #4 Skrevet 22. februar 2006 Mener du Kajal eller flytende eyeliner? Jeg elsker kajalen fra Christian Dior - Crayon Khol. Den er lett å legge, passe myk og har en mettet og fin sort farge. Koster ca kr 200. Du kan jo også prøve en flytende eyelinerpenn. Vet om mange som er fornøyd med den nye fra Kanebo. Selv bruker jeg flytende fra YSL, gir en supertynn og holdbar strek men krever mye øvelse for å legge pent.
Cola Girl Skrevet 22. februar 2006 #5 Skrevet 22. februar 2006 Jeg elsker kajalen fra Christian Dior - Crayon Khol. Den er lett å legge, passe myk og har en mettet og fin sort farge. Koster ca kr 200. Er det denne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå